Terug naar overzicht
Ik zou voor de eerste optie gaan, een volwaardige maaltijd voor alle genodigden. Alhoewel voor een dessertenbuffet natuurlijk ook veel te zeggen is :-)
Ik ga voor optie twee, dan heeft iedereen lekker de full-option op het dessertenbuffet! Als er ook (stok)brood wordt voorzien en wat charcuterie (voor diegenen die geen kaas lusten of allergie hebben)dan is dit, volgens mij, een goede keuze.Communiceer wel duidelijk op de uitnodiging voor wat je gasten worden uitgenodigd. (Zo ben ik ooit op een trouwfeest geweest waar ik om 20u. was uitgenodigd en waar er pas om middernacht in een koud buffet was voorzien. Ik had al sinds 's middags niet meer gegeten...)
hallo D,ik zou toch ook eerder kiezen voor het 2de. kans is groot dat niet iedereen het vegetarische gaat lusten. bij het 2de kan iedereen nemen waar hij zin in heeft.groetjes
Ik ga voor het eerste! EEn pastabuffet, ijstaarte en chocoladefontein allemaal voor die prijs is wel mooi. En wie lust er nu geen vegetarische pasta? Er zitten gewoon meer groenten in en geen vlees...Ik zou alvast graag naar jouw feest komen, minder graag naar het tweede...Maar das ieder zijn mening!
bedankt voor de reacties, maar nu wordt het alleen maar moeilijker om te kiezen, het is hier 50/50 verdeeld.Zal dus nog slapeloze nachten hebben, en blijven twijfelen tot het laatstegroetjes Dana
hey, wij trouwen in juni, we houden een eenvoudig feestje voor zo'n 45 man...we geven een pastabuffet en daarna ijstaart en koffie met cake....
hela, vegetarisch eten zegt me weinig (niks) maar vegetarische pasta + chocoladefontein zou ik wel kunnen apprecieren..langs de andere kant eet ik heel graag pizza, kaas en dessertjes..2e optie is wel vrij vettig eten. het is wel zo, dat als je mensen uitnodigd voor te eten, dat je dan meer in je envelopjes gaat krijgen. (heb ik hier ooit eens gelezen...)Maar of je het daar van moet laten afhangen?!Ik vind het precies wel duur. Wij hebben onlangs ook een verjaardasgsfeestje gegeven met pizza en chocoladefontein. De pizza hebben we 5 euro per pizza betaald en chocoladefontein kost bij ons in de feestzaal 2 euro per persoon voor de dips. (exclusief huur chocoladefontein en chocolade)groetjes
Hey Dana,idd, als je een beetje op budget wil letten is het niet altijd simpel...Wij doen het als volgt:een uitgebreid buffet voor suite, tantes en nonkels (dit was wel duurder dan een menu)Nadien komen de neven, nichten en vrienden toe, die ook een receptie krijgen, gevolgd door het dessertenbuffet.In de loop van de avond volgt er dan een kaastafel.Het heeft ook even geduurd voor we tot deze oplossing kwamen, maar als je een grote familie hebt en alles zelf moet betalen, moet je keuzes maken.Succes ermeeKarlien