Terug naar overzicht
ik zal er eentje sturen, alvast héél veel succes, maar ...nu wil ik ook weten hoe romantisch jullie aanzoek dan was!!!groetjesdana
hallo nadine,dit is inderdaad wel een smsje waard! ik stuur er alvast één!wens jullie veel succes en laat ons weten he!
Dana & Wendy, alvast bedankt voor jullie hulp! Tja 1sms kan het verschil maken hé ... Oké Dana ik zal het in het kort vertellen. Ik had het bad laten vollopen en het water vuurrood gekleurd.Dan had ik een vlotje gebouwd en daar de bekende buid en bruidegombadeendjes op gezet met een theelichtje. Onderaan het vlot stond de tekst: wil jij voor altijd mijn badeendje zijn? Wat denken jullie?Leuk?
hey nadine,hahahahahaha echt tof!!!!! je moet er maar opkomen!is echt super romantischgroetjes
En wie zat er dan in het bad? jullie beiden? Ik heb alvast een smsje gestuurd voor jou! Laat het weten als je wint he!Groetjes, Marie
idd, das wel origineel! en super schattignog véél succes met de stemmen!!!GroetjesDana
Dag Marie, de rode kleur van het badwater was romantisch maar niet echt gezond om in te gaan liggen ... we hebben nadien wel samen een vers badje laten lopen. Alvast bedankt en ik houd jullie op de hoogte!x
Verstuurd!Je huwelijksaanzoek was trouwens echt origineel en grappig!Groetjes, Karen13/9/2008
ik heb ook net een sms gestuurd.Ik hoop echt voor jullie dat jullie winnen!groetjes,valerie7 juni 2008
Nogmaals bedankt Valerie ... Karen ...
Heb ook net een smsje gestuurd.Hoop dat jullie zullen winnen. duimen maar en hopen dat er nog veel smsjes zullen volgen deze maand!Veel succes!Myriam16/2/08
Wat leuk Myriam dat je ons ook steunt. Van zodra ik een tussenstand heb laat ik die zeker weten ... x Nadine