Terug naar overzicht
wij geven achteraf een bedankingskaartje aan iedereen van receptie en avondfeest want uiteindelijk hebben al die mensen toch iets gegeven normaalgezien.thema feestzaal, je kunt alles in 1kleur trekken, thema's zoals films, reizen, ...groetjes
Wij geven bedankjes op het avondfeest. Op de receptie komt er zo veel volk dat het ons nogal moeilijk lijkt om bij te houden wie al gekregen heeft en wie niet. Hen sturen we een bedankje (foto) op per post als we terug zijn van de huwelijksreis ofzo...Muziek in de kerk hangt ervan af of je klassieke muziek of moderne liedjes wilt, cd's of life muziek enz...er is ontzettend veel mogelijk.Ik zal een tekstundel doormailen voor je misboekjesThema voor feestzaal...moet natuurlijk wel iets persoonlijks zijn. Hebbe jullie leuke hobbies, dieren, lievelingskleur, liefde voor bepaalde bloemen enz...even grasduienen in je eigen interesses en passies en je vindt vast wel iets!Succes!Amaryllis07-08-2009
heyik kan maar op twee vragen proberen antwoorden want voor de kerk zijn we niet getrouwd... :-)1) ja wij hadden bedankingen voor de receptie maar niet iedereen doet dit. wij hadden voor de avondgasten een fles wijn met aangepast etiket en hadden voor de receptiegasten een klein flesje wijn met zelfde etiket. moet wel zeggen dat we niet zo een uitgebreid feest hadden qua volk dus dat dat wel meeviel qua kostprijs. iedereen was er in elk geval heel blij mee.4)wij hadden geen thema in de feestzaal maar onze wagen kwam van bij nostalgic cars (www.nostalgic-cars.be of.nl) en daar deden ze dat toen ook. hadden echt wel leuke dingen (film, cuba, ...) je moet wel zien dat het idd een beetje bij je past maar ik zou zeker daar es gaan luisteren want ze hebben echt wel leuke dingen en ze werken over gans belgie. je kan daar ook altijd es gaan kijken, ze zijn echt supervriendelijk en vallen heel goed mee van prijs.groetjes en succes sas
Hoi hoi,Mocht je een tekstbundel hebben doorgekregen, zou je deze dan ook naar mij kunnen mailen?Hartelijk dank alvast.GroetjesKimkimmekej@gmail.com