Terug naar overzicht
Vastmaken aan de lievelingsknuffel van een kindje vb
hallo, wij wilde ook iets originelers en hebben dat denk ik ook gevonden. We hebben zo een houten speelgoedje een stok met daar aan een lieveheersbeestje en als het bruidskindje er mee rijd dan gaan de vleugels zo op en neer. De ringen gaan we dan rond de stok maken zodat we ze zeker niet zullen verliezen.Kelly17-05-08
binnen rijden met een télégeleid autootje?Nancy
Wij trouwen voor de kerk, maar willen ook geen ringenkussetje.We hebben voor de bruidskindjes (een meisje en een jongen) elk een knuffel, nl. Tatty Teddy in bruidsoutfit. Aan de beer van het oudste kindje komt een lint met de ringen. De kindjes krijgen deze beer ook als geschenk.Melissa29-03-2008
Hey, mijn ouders hebben twee golden retrievers en 1 van de twee zal de ringen brengen in een rugzakje op zn rug... dit kan je natuurlijk wel alleen maar doen als de hond goed luistert, maar origineel is het zeker...
Hallo Kelley,neem eens een kijkje op www.bruidsparadijs.be onder "trouwaccessoires". Daar vind je zeker enkele leuke ideetjes om jullie trouwringen aan te hangen. Uiteraard is de keuze in de winkel nog groter!Nog veel succes in je zoektocht!Marita
wij gaan 2 grote ME2YOU beren gebruiken om de ringen aan te doen en die beren wss daarna aan onze 2 bruidskindjes te gevengrz samuel