Terug naar overzicht
Hallo Vanessa,Ik zing zelf regelmatig trouwmissen samen met een gitarist. Voor meer info, mail me gerust eens. isabelle.dewulf@tiscali.beGroetjes,Isabelle.
Bedankt Isabelle, ik heb je een e-mail gestuurd. Andere voorstellen zijn nog steeds welkom!
Dag Vanessa,Ik ben zangeres en zing in een bandje. Tesamen met Roger (keyboardspeler) hebben wij ook reeds tal van huwelijksmissen gespeeld. Trouwens ik ben zelf op 8 januari zonet getrouwd en heb voor mijn ventje (zonder weten van iemand) ook een lied gebracht. Ze vonden het echt wel prachtig. Wij willen je dan ook graag verder helpen. Ben je geïnteresseerd ? Je kan mij bereiken op nr. 0477-77.84.76. Groetekes Hilde
wij hadden de groep 'stroomopwaarts' uit Staden: één man en twee vrouwen (gitaar en piano). Ze hadden een hele lijst met liedjes waaruit je kon kiezen (ook moderne) en wij zijn ook op een vrijdag getrouwd en toen lukte het voor hen. Groeten
Bedankt voor jullie bericht Hilde en Emmely. Emmely, kan jij ons de gegevens van deze mensen doorgeven? Een e-mailadres of website is ook al goed hoor.Groetjes.
Hoi Vanessa, mijn e-mail : fobelets.hilde@belgacom.net en mijn mob.nr. 0477-77.84.76. Groetekes Hilde
ze hebben een website maar die weet ik niet meer precies. Je kan het hen anders zelf telefonisch vragen:Goderis - Devulder051/702305 en ik dacht dat die mevrouw Lindsey heette...groetenEmmely
Nogmaals dank HIlde en Emmely! We zijn aan het rondkijken en vergelijken geslagen... Ik laat nog weten wie het geworden is.Groetjes.
Hallo!Al eens een koperkwintet overwogen? Op de site www.imperialbrass.tk vind je heel wat info (luisterfragmenten,...) terug. Neem gerust contact op voor meer info! (alle contactgegevens op de site)groeten,Tomps: eventueel kan ik je ook een dixieland-ensemble aanraden (voor de receptie dan wel). Meer over "The Almost Swinging Jazz Band" vind je op www.almostswinging.tk .
Dank aan allen die reageerden. We hebben uiteindelijk voor Isabelle en Mark gekozen. Groetjes.