Terug naar overzicht
Hey SofieIk ben vorige week mijn kleed gaan zoeken en heb ook voor een prachtig suitekleed(rok en topje)gekozen. Dat is tegenwoordig helemaal niet uitzonderlijk. Laat je gewoon niets opdringen en neem je tijd om iets te zoeken waar je je goed in voelt. Uiteindelijk moet jij het dragen hé. En nog een pluspuntje : een suitekleed is ook veel goedkoper.Groetjes en veel succes bij je zoektocht.Els
hoi, Ook ik ben voor een kleedje uit de suitecollectie gegaan.Wilde iets speciaal, iets anders dan lang traditioneel kleed.Doe waar jij je goed bij voelt.Succes.
Hallo!Ik vind dat dat zeker kan! Is zelfs heel origineel! Doe waar je je goed bij voelt!Lieselot05/07/08
Hallo Sofie,Ik zou zeggen doe gewoon waar je zin in hebt. Ik woon al 7 jaar samen en heb ook twee kindjes. Ik ben van start gegaan met het idee om suitekleding te kopen, maar uiteindelijk ben ik dan toch voor een trouwkleed gegaan. Het belangrijkste is dat je je er goed invoelt.Sandra
Hallo, Mijn vriend en ik trouwen op 31 mei en ik heb reeds uit een vorige relatie (geen huwelijk) al twee schatten van kinderen. Vorige week ben ik bij een bruidswinkel in Herentals mijn kleed gaan kiezen en ik heb voor een suitekleed gekozen in oud-roze! ( van Oni Onik). Ik kwam ermee uit het pashokje en wist meteen... dit is het!! Ik heb ook een ecru kleed vastgehad... maar heb het zelfs niet eens gepast.