Terug naar overzicht
Hallo,Wij trouwen op 20 september, bij ons ligt de zaal vast de dj de fotograaf, mijn kleed heb ik al thuis en in juli moet ik ermee terug om aan te passenHeel veel succes met deze fantastische planning heGroetjes Sarah
HellokesHebben jullie al een dj?Zoniet kijk dan even op www.partylighting.be Wij werken met vaste prijzen. Overuren worden niet aangerekend.Groetjes
Hallo Wendy!Wij trouwen ook op 5 juli! Nog 5 maanden en het is zover... Wat gaat dat allemaal toch snel he.. De maand februari zal voor ons ook nog redelijk kalm zijn. Maar vanaf maart staat alles weer vol gepland.Wij hebben ook het meeste al geregeld. Vanaf maart nog de ringen kiezen, de menu proeven en dan opmaken op kaartjes, de trouwbrieven laten drukken, kerkboekje zelf maken (?) maar dat heb ik al volledig getypt, de bloemen nog regelen... Jaja, er zal nog veel moeten gebeuren. Gelukkig is mijn toekomstige ook een beetje in actie geschoten want in het begin was die nogal passief en mocht ik alles alleen doen.. Soms ben ik heel bang iets over het hoofd te zien. Jij ook?Nu ja, geniet nog van je voorbereidingen. Het zal zo snel voorbij zijn!!GroetjesLieselot5/07/08
Dag Lieselot,Mijn vriend is daarin nogal relaxt. Alles wat ik zeg of doe is volgens hem nog veeeeeeeeeeel te vroeg. Allez, zegt hij dan, het is nog meer dan 5 maand. Op 16 februari ga ik met mijn ma en beste vriendin een trouwjurk gaan kiezen. In maart bespreken we de menu en de gastenlijst, april is dan uitnodigingstijd en houden we de pols lenig voor de enveloppen te schrijven en natuurlijk ook de ringen.We zitten eigenijk nog met wat twijfels over de ringen. Mijn vriend mag geen ringen dragen voor zijn werk. Nu stellen we de vraag of we dan een dure ring moeten kopen voor hem? In het weekend zal hij dat vergeten aan te doen. Allez ja, de eerste weken zal dat nog lukken om het aan te doen, maar dan ...Waar komt jou vriend je ophalen? Bij je ouders of wonen jullie al samen? Wij wonen al 7 jaar samen en hebben een dochter van 3 jaar. (ons bruidsmeisje!!!) Mijn vriend komt me ophalen bij ons huisje. Mijn ouders wonen te ver.Groetjes,Wendy 05/07/2008
Hey Wendy!Zo te horen zitten we ongeveer even ver met de voorbereidingen.. Enkel m'n kleedje heb ik wel al. Waar ga jij je kleed gaan kiezen?Mijn verloofde komt mij ophalen bij mijn ouders thuis. We wonen wel al samen, maar ik denk dat dat bij jullie wel anders is als je al een kindje hebt. Dan kan je ook moeilijk bij je ouders gaan slapen he. Ik zou dat toch ook niet doen mocht ik al een dochter hebben. Super dat ze jullie bruidsmeisje kan zijn he! Waar trouwen jullie?Lieselot05/07/08
Hier nog iemand die op 5 juli trouwt :)We hebben fotograaf en zaal al meer dan een jaar vaststaan, gemeente is vastgelegd en de jurk is gekozen en besteld.In de komende maand gaan we aan de uitnodigingen beginnen en eens voor ringen gaan zien. Mijn ventje zorgt voor het vervoer, dus daar hoef ik mij al niets van aan te trekken. Hetzelfde voor het boeket en de corsages.Verder hebben we gisteren ook al de huwelijksreis geboekt; vertrek op 9 juli en daarom gaan we waarschijnlijk de huwelijksnacht gewoon thuis doorbrengen. Spijtig ... Maar ja, ik kan ook niet in alles m'n zin krijgen hé ;)
Lieselot,Wij gaan trouwen voor de wet op het gemeentehuis van Middelkerke en voor de kerk in Lombardsijde.Mijn kleedje ga ik gaan kiezen bij Huize Paula in Veurne.Tamara,Amai, 05 juli is blijkbaar een drukke dag voor onze bruidjes!!!Wij vertrekken op 7 juli op "huwelijksreis". Wij gaan een weekje naar Landal in Nederland. Mijn man is bang in het vliegtuig en we wilden iets dat ook heel goed is voor onze dochter. En we moeten niet ver rijden!!!Allez, nu ga ik vlug gaan werken!!Tot binnenkort en groetjes.Wendy
Wij trouwen op 04/07/08. Mijn kleed heb ik al gekozen. Ik ben nu volop aan het zien voor uitnodigingen (wat overigens geen gemakkelijke klus is). Ook ben ik al eens bij de juwelier geweest voor ringen en degene die wij mooi vinden (van Amici)zijn op een week klaar. Dus hier hebben we nog eventjes tijd voor. De kleren voor mijn vriend moeten we nog kiezen maar we hebben wel al een gedacht!Vrijdag gaan we kijken voor kleren voor de twee bruidskindjes.De DJ, de bloemen en het eten hebben reeds besproken. En uiteraard is de zaal ook al vastgelegd.Ik heb altijd het gevoel dat ik nog tijd heb maar over vijf maanden is het zo ver en de tijd vliegt vooruit !!Veel succes aan iedereen.