Terug naar overzicht
hey cien,ik heb geen ervaring met de feestzaal, maar ik heb er achter de hoek op kot gezeten en wij gingen er in de zomer af en toe iets drinken(en ik ging studeren in het park).Het restaurant vond ik echt niet goed, ze waren er verschrikkelijk onvriendelijk. Ik weet niet of het dezelfde bediening is voor de feestzaal, maar als dat zo is dan voorspelt dat niet veel goeds.Bovendien moet je er rekening mee houden dat, als jullie van plan zijn een deel van bijvoorbeeld de receptie buiten te geven, je gewoon in het park staat. Er zitten dan ook nog altijd mensen in het restaurant en er lopen ook gewoon mensen door het park. Ik zou zelf liever een beetje 'privé' zitten... maar het is natuurlijk wel een heel mooie locatie :-)Groetjes en nog veel succes met jullie zalenzoektocht ...Kimwww.kimenmaarten.bruiloftsite.nl
Collega is daar getrouwd.Echt niet goed. Ze werden er niet goed behandeld, zeer onvriendelijk. Ook tegen de gasten op het feest.Eten was absoluut niet lekker en vooral veel te weinig voor alle gasten.Een big no no vind ik.
ok meisjes,tnx voor de info...onverwacht negatief ma des te beter dawe dat op voorhand weten!