Nu Online
Momenteel zijn er 436 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getuigen

22-1-2005 15:54:06
Halloookes!!

Door omstandigheden hebben mijn toekomstig ventje en ik elk 3 getuigen. Mijn beste vriendin int gemeenthuis en zus en opa in de kerk. Voor mijn vriend: zijn zus en opa in de kerk en zijn beste kameraad int gemeenthuis. Blijkbaar word dit ook niet veel gedaan. Want ik krijg maar rare reacties uit de buurt en vriendenkring. Eerst was gewoon voorzien: één iemand in de kerk en 1 iemand int gemeenthuis, maar het is nu zo gelopen en iedereen wil dolgraag getuigen blijven. Zijn er nog mensen met zo'n dilemma? En wat denken jullie erover?

Alvast bedankt!!
Groetjes
Mieke

D-Day: 24 juni

Mieke
24-6-2005
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 757

Katja
9-7-2005
 Meld misbruik22-1-2005 15:58:32

Hallo Mieke,

Als jullie die mensen als getuigen willen dan is dat toch goed. Wat andere er van denken dat is hun probleem.

Gewoon doen!!!

Patrick
8-10-2005
 Meld misbruik22-1-2005 20:36:57

Alles kan en alles mag tegenwoordig dus gewoon doen!!

Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik23-1-2005 10:53:36

Hoi

Wij doen het ook niet zoals het hoort (rode draad voor ons huwelijk eigenlijk ;-) ), maar dat is nu net het toffe!
Het is jullie huwelijksfeest en je moet doen waar je je goed bij voelt. Bovendien wordt het zo ook nóg persoonlijker...

Veel plezier nog met de voorbereidingen!

Nancy
18-6-2005
 Meld misbruik23-1-2005 21:19:55

Hallo Mieke

Wij hebben net zoals jullie meerdere getuigen. Mijn toekomstige heeft zijn 2 broers als getuige gevraagd (hij wist immers niet wie van de 2 te kiezen, dus heeft hij ze beiden gevraagd om geen één van beiden teleur te stellen.) Ik zelf heb mijn zus en mijn toekomstige zijn nicht gevraagd (tevens een goede vriendin van mij) om mij bij te staan.
Ik moet zeggen dat ik tot hiertoe nog geen enkele negatieve reactie ontvangen heb. Ze vinden het trouwens heel leuk en een goede oplossing.
En je komt het steeds vaker tegen dat ze meer als 1 getuige vragen.

En by the way; wie trouwt hier eigenlijk?

groetjes
Nancy

Liesbeth
20-8-2005
 Meld misbruik27-1-2005 21:14:20

Inderdaad, het is jullie huwelijk en jullie keuze. Gewoon doen dus.

Vraagje: hebben jullie je getuigen op een speciale manier gevraagd?
groetjes,liesbeth

Veerle
8-7-2006
 Meld misbruik28-1-2005 15:30:13

Hoi Liesbeth

Om op je vraag te antwoorden: wij hebben onze vraag om getuige te zijn op gebruiksvoorwerpen geplaatst(laten graveren of schilderen) en dat vonden onze getuigen wel tof en origineel. Zo denken ze er alvast elke dag aan en hebben ze ook een leuk souvenir!

Groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...