Terug naar overzicht
Hallo Mieke,Als jullie die mensen als getuigen willen dan is dat toch goed. Wat andere er van denken dat is hun probleem.Gewoon doen!!!
Alles kan en alles mag tegenwoordig dus gewoon doen!!
HoiWij doen het ook niet zoals het hoort (rode draad voor ons huwelijk eigenlijk ;-) ), maar dat is nu net het toffe!Het is jullie huwelijksfeest en je moet doen waar je je goed bij voelt. Bovendien wordt het zo ook nóg persoonlijker...Veel plezier nog met de voorbereidingen!
Hallo MiekeWij hebben net zoals jullie meerdere getuigen. Mijn toekomstige heeft zijn 2 broers als getuige gevraagd (hij wist immers niet wie van de 2 te kiezen, dus heeft hij ze beiden gevraagd om geen één van beiden teleur te stellen.) Ik zelf heb mijn zus en mijn toekomstige zijn nicht gevraagd (tevens een goede vriendin van mij) om mij bij te staan.Ik moet zeggen dat ik tot hiertoe nog geen enkele negatieve reactie ontvangen heb. Ze vinden het trouwens heel leuk en een goede oplossing. En je komt het steeds vaker tegen dat ze meer als 1 getuige vragen.En by the way; wie trouwt hier eigenlijk?groetjesNancy
Inderdaad, het is jullie huwelijk en jullie keuze. Gewoon doen dus.Vraagje: hebben jullie je getuigen op een speciale manier gevraagd?groetjes,liesbeth
Hoi LiesbethOm op je vraag te antwoorden: wij hebben onze vraag om getuige te zijn op gebruiksvoorwerpen geplaatst(laten graveren of schilderen) en dat vonden onze getuigen wel tof en origineel. Zo denken ze er alvast elke dag aan en hebben ze ook een leuk souvenir!Groetjes