TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Stephanie
14-8-2008
|
4-2-2008 15:30:52
Wij trouwen in Maelstede (zaal Symfonie) op 14/08/08! Ik heb Cofar niet gezien in Rumbeke, omdat Maelstede dichter bij huis is voor ons... En ik heb ook alleen nog maar positief gehoord over Maelstede! Echt zelf oordelen zal ik pas kunnen doen na 14 augustus...
|
|
Sophie
6-9-2008
|
4-2-2008 17:42:59
Hello brides-to-be,
Wij trouwen ook dit jaar in zaal Symfonie te Maelstede. Net zoals Stefanie nog niets negatiefs gehoord over de zaal, integendeel enkel lovende commentaren. Let wel, de zaal is heel vlug volzet, dus niet te lang wachten is de boodschap.
Groetjes, Sophie
|
|
Sophie
6-9-2008
|
4-2-2008 17:43:16
Hello brides-to-be,
Wij trouwen ook dit jaar in zaal Symfonie te Maelstede. Net zoals Stefanie nog niets negatiefs gehoord over de zaal, integendeel enkel lovende commentaren. Let wel, de zaal is heel vlug volzet, dus niet te lang wachten is de boodschap.
Groetjes, Sophie
|
|
Michiel
|
4-2-2008 20:18:56
Dag Liesbeth,
Proficiat met uw trouwplannen!
De Cofar is ook wel echt in orde, heb er al vele huwelijken gedraaid en moet zeggen qua service, eten, ... is het echt wel super! Ook leuke, gezellige ruime zaal.
Dat wordt alvast een moeilijke keuze voor u, beide goede, hoogstaande feestzalen.
Véél succes met de verdere voorbereidingen,
groetjes
Discobar Sound DeLight www.sounddelight.be info@sounddelight.be
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|