TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
zohra
|
27-10-2003 21:51:00
Dit bericht werd verwijderd door de redactie. Dit is een forum om bruidsparen met elkaar te laten communiceren. Dit is geen marktplaats waar handelaars actief reclame mogen voeren. Ergert u zich aan reclameboodschappen? Laat het ons weten via redactie@wijtrouwen.com
|
|
Evelien
|
28-10-2003 6:50:03
en ze blijft maar volhouden...
doe eens zoals al gesuggereerd is, plaats een banner of een infosite op deze website. De mensen zouden je zo dan ook vinden, zonder veel ergernis.
Staat er hier trouwens niet in het reglement dat er geen reclame mag gemaakt worden? Of volgt de redactie al lang de reacties niet meer?
|
|
Catherine
3-4-2004
|
28-10-2003 14:08:39
Hallo Ellen, Ik ben van Lummen en wij trouwen 03/04/04. Wij gaan foto's trekken in de mijnsites van Beringen. Gewoon foto's in het centrum van Hasselt zijn ook leuk. Bij onze fotograaf heb ik ook al heel toffe foto's gezien in het modemuseum van Hasselt!!! Wat betreft uitnodigingen, kan je dat heel goedkoop houden of heel duur maken. Afhankelijk van wat je kiest. Ik denk voor de goedkoopste (heel klassiek)uitnodigingen, je er al hebt (gedrukt, gelegenheidskaartjes an al), voor 8000 BEF! Wij hebben zoiets moderner gekozen (en ook niet te duur) en ik denk dat dat rond 14000 BEF gaat komen. Je kan bij de drukker zo boeken gaan halen, met allemaal voorbeelden en dan kan je zelf de prijs uitrekenen. (Ook wel even vragen hoeveel het is voor het drukken, want dat komt er extra bij). Onze DJ was aan de zaal verbonden waar ons feest doorgaat. Als je mij je mailadres geeft, zal ik zijn naam en tel. nr. doorgeven. Hopelijk ben je iets met deze tips! Veel succes nog met de voorbereidingen, Groetjes, Catherine
|
|
An
18-9-2004
|
28-10-2003 19:40:40
Bokrijk lijkt me ook een hele leuke locatie voor foto's
|
|
saskia
|
28-10-2003 20:30:36
Wij huwen in Diest,met een discobar(partysound)en die hebben we nog op feesten gehad.Blijkbaar kennen er hier veel deze studio.Ik hoop dat het zal zijn zoals op het personeelsfeest van bij mijn aanstaande.Als het zo is kan de avond niet meer stuk. Succes
|
|
saskia
|
28-10-2003 20:32:01
oja,ik wilde ook nog zeggen dat wij onze foto's nemen in hengelhoeve,mooi om te filmen en te fotograferen.
|
|
Theo
|
27-4-2004 23:17:16
De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders: www.videomanie.be
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|