Terug naar overzicht
Die feestzaal is practisch in onze achtertuin maar wij horen daar niets over, (nog positief nog negatief). Ik heb ook niet de indruk dat daar veel (trouw)feesten worden gegeven, maar op zich wil dat niets zeggen natuurlijk.veel succes!
Dag sofie,Wij zijn gisteren ook gaan kijken bij saks&boom en voor ons was dat ook dé zaal. Leuke koks, leuke inkleding en toffe sfeer. En ik denk dat zij het wel behoorlijk druk hebben want ze zijn toch al bezig over een volle oktober maand....groetjesLucie
Cedric en ik zijn op 28 juli 2007 getrouwd in de Saks&Boom. Onze trouwceremonie en ons feest hebben we daar gehouden. Luc en Jo (de eigenaars en koks) zijn gewoon fantastisch! Ze doen er echt alles aan om je feest zo persoonlijk mogelijk te maken. Alles is mogelijk. Van eigen ideeën tot zeer creatieve, verfrissende en vernieuwende voorstellen die Jo en Luc doen. Van hapjes tot dessert, alles was gewoon overheerlijk en tot in de puntjes verzorgd. Onze gasten waren in de wolken over het eten.De zaal heeft ontzettend veel mogelijkheden, is zeer gezellig ingericht en straalt karakter uit. Geen stijve bedoening, maar een ontspannen, losse sfeer. Het enthousiasme en professionalisme van Jo en Luc zorgen ervoor dat je van je feest echt iets persoonlijk kan maken en op de dag zelf gewooon kan genieten. Ik kan alleen maar in superlatieven spreken. Wij hebben er een fantastisch feest gehad, de samenwerking was super en we zouden geen seconde twijfelen om het daar opnieuw te doen. Groetjes, Saskia