Terug naar overzicht
Hoi, wij zijn ook van Antwerpen en trouwen op 24/06/06. Wij hebben vandaag besloten welke feestzaal we gaan nemen, en daar is Dj Blue Moon Team uit Aartselaar aanwezig. Je moet hen niet nemen, maar ik vind het toch wel gemakkelijk. Naar de prijs ga ik deze week informeren.Alvast veel succes met jullie voorbereidingen. Groetjes, Cindy
dag Elly en Cindy,wij zijn ook op zoek geweest en hebben gisteren onze dj vastgelegd.Het is uiteindelijk die Partysound geworden die je hier regelmatig tegenkomt.De eerste gesprekken waren in elk geval tof en dat is toch al een begin.Wie is het bij jullie geworden?Groetjes
Hey Elly en Cindy,alvast proficiat met jullie trouwplannen.Al komt er heel wat bij kijken, hé. Ondervind het nu ook zelf, want ben ook volop bezig met mijn eigen huwelijk op 31 juli.Misschien kan ik (zelf disc-jockey) zijnde even doorverwijzen naar de advertentie van DJ Funky want daar heb ik momenteel een actie lopen voor alle koppels die een DJ zoeken. Uitzonderlijk in februari en maart krijgen jullie een prijs all-in voor 300 euro.Misschien moet je maar eens lezen, kan nooit kwaad, hé.Groetjes,Carlo
Hallo,Voor een fotograaf of DJ kan u altijd terecht bij DiscobarMoonflower.U kan met ALLE vragen bij mij terecht. DJ Ricky msn : bibi77@hotmail.come-mail : discobarmoonflower@hotmail.comgroetjes