Terug naar overzicht
hallo monica,ik heb mijn kleedje daar gekocht en ja ...spijtig genoeg spreken ze daar enkel frans. ik moet nu wel zeggen dat ze je daar goed begrijpen en vlug doorhebben wat je wilt. ik spreek namelijk ook frans met heel veel haar op! ik had gewoon een lijstje gemaakt met de namen van de kleedjes die ik wou passen en die hingen ze dan klaar. heel veel heb ik niet moeten zeggen want ze begrepen veel van wat ik zei. ik denk dat je daar geen schrik moet van hebben. de winkel is wel een echte aanrader. de kleedjes zien er veel mooier uit in het echt dan op de site en ze zijn van goeie kwaliteit. ben in ieder geval heel blij dat ik daar geweest ben.groetjes
leuk om te weten thx!! mag ik weten welk kleedje het geworden is??hihi groetjes xxx
hey,ik had er 5 op m'n lijst gezet en ik heb er eentje laten bijhangen die ik in de vitrine gezien had. het is ééntje van eglantine (secrete). strafste is dat je het op de site niet goed ziet hoe het eruit ziet omdat het wit is met witte achtergrond. heb er 97 keer naar gekeken en vond het maar niets tot ik het zag hangen. als je gaat laat het me weten he.groetjes en succes
Hey Monica!Er zijn al verschillende topics geweest over deze winkel, als je die leest, heb je al de informatie die je nodig hebt. Ze spreken daar enkel Frans, maar zoals Wendy zei, verstaan ze je wel, hoor (mijn Frans is ook niet zo goed en ze verstonden mij ook). Ik heb mijn kleedje daar ook gekocht en ben ik ben nog altijd heel blij dat ik er toch naartoe ben geweest!Groetjes, Karen13/9/2008