Terug naar overzicht
Hallo TinekeVoor een orgineelwagenpark moet je bij nostalgic-cars zijn . Zij hebben een keuze uit 75 oldtimers dus ga er eens langs maar maak eerst even een afspraakDe service is er goed en de prijs is ook goedMvg Karin
Hallo,Wij huren onze wagens bij Snoeck (www.snoeckgavere.be/ceremonie ). Zij hebben heel mooie oldtimers (alsook mercedessen). Vriendelijke mensen en nemen ruimschoots de tijd om al hun wagens te laten zien. Goede prijs/kwaliteit vinden wij.Groeten,Nancy
dag tinekeik sluit me aan bij karin! onze wagen kwam ook van daar en was toch wel origineel (een oude amerikaanse politiewagen incl sirene en lichten hehe). en ze hebben er nog andere originele hoor. de locatie is geen probleem want ze werken over gans belgie.de site is www.nostalgic-cars.be of .nlgroetjes sas
Hey!Surf eens naar het Beetleforum.. Daar doen ze ook aan trouwvervoer! Aan heeel schappelijke prijzen! Wij worden ook vervoerd met Beetlekes! Zal super zijn ;-)!Groetjes,Kim
Zelf ben ik ook van Gent en ons feest is tegen Eeklo. Ik heb ondertussen al redelijk veel prijzen gekregen, en BCLimo Gent is veruit de goedkoopste!