Nu Online
Momenteel zijn er 717 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tekst uitnodiging

23-1-2005 16:49:01
Aangezien we de uitnodiging zelf maken, moeten we ook zelf een tekstje maken. Dit vind ik nogal moeilijk. Kunnen jullie misschien eens jullie tekst doorgeven? Ik heb een tekstje van een uitnodiging van vrienden. Het lukt mij niet om deze wat te vervormen. Ik zou er één dezer dagen aan willen beginnen. Of evt.doormailen? pinkseaside@hotmail.com

Alvast héél erg bedankt.
x

Valerie
3-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 4307

Fieke
4-6-2005
 Meld misbruik23-1-2005 19:23:55

Hallokes,
Ik heb mijn uitnodigingen ook zelf gemaakt, en de tekst komt echt vanzelf,niet te veel tralalie en tralala, op veel website vind je leuke tekstjes!
uiteindelijk hebben wij foto's gebruikt, en daar kwam een plotseling een zinnetje uit voort! Wij samen... en dan gewoon trouwen op... om ...

Laila
24-6-2005
 Meld misbruik23-1-2005 23:01:49

Hallo,
Wij zijn vandaag naar de huwelijksbeurs in Gent geweest en daar hebben we geïnformeerd naar prijzen van en drukker. Dit blijkt heel duur te zijn en daarom zouden wij deze ook willen zelf maken. Maar hoe begin je eraan? Hebben jullie mss enkele tips. Winkels, drukkers, ed.. Alvast bedankt. Voor mooie teksten kan je eens kijken op de sites van drukkers, bv www.ddecreations.be

groeten, Laila

inga
4-3-2005
 Meld misbruik24-1-2005 8:29:13

wij hebben onze tekst ook spec. gemaakt. onze zoon kondigt het aan dat wij trouwen.indien u geintresseert bent kunt u mailen
sportvisser@pandora.be

Vanessa
28-5-2005
 Meld misbruik24-1-2005 9:39:41

Misschien vind je hier ook wel iets tussen:

http://www.buromac.be/nl/teksthuwelijk.dhtml

Groetjes.

Nele

Meld misbruik25-1-2005 17:59:38

Bij AVA papierwaren kun je mappen met voorbeeldkaartjes meenemen, mits het betalen van een waarborg. Voorbeeldjes genoeg.

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik25-1-2005 22:40:57

Bedankt hoor. www.buromac.be is echt wel leuk. Zelfs voor andere kaartjes. Aan de anderen ook bedankt hoor!

groetjes

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik26-1-2005 10:05:37

Laila,

mail je anders eens naar pinkseaside@hotmail.com.
dan leg ik je eens uit hoe ik dat heb gedaan, die uitnodigingen gemaakt.

groetjes
valerie

An
13-8-2005
 Meld misbruik28-1-2005 17:52:54

Hoi..

Hier nog een leuke website met ideetjes..
www.gedachten-gedichten.nl

Groetjes,
An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...