Terug naar overzicht
Hallokes, Ik heb mijn uitnodigingen ook zelf gemaakt, en de tekst komt echt vanzelf,niet te veel tralalie en tralala, op veel website vind je leuke tekstjes!uiteindelijk hebben wij foto's gebruikt, en daar kwam een plotseling een zinnetje uit voort! Wij samen... en dan gewoon trouwen op... om ...
Hallo,Wij zijn vandaag naar de huwelijksbeurs in Gent geweest en daar hebben we geïnformeerd naar prijzen van en drukker. Dit blijkt heel duur te zijn en daarom zouden wij deze ook willen zelf maken. Maar hoe begin je eraan? Hebben jullie mss enkele tips. Winkels, drukkers, ed.. Alvast bedankt. Voor mooie teksten kan je eens kijken op de sites van drukkers, bv www.ddecreations.be groeten, Laila
wij hebben onze tekst ook spec. gemaakt. onze zoon kondigt het aan dat wij trouwen.indien u geintresseert bent kunt u mailen sportvisser@pandora.be
Misschien vind je hier ook wel iets tussen:http://www.buromac.be/nl/teksthuwelijk.dhtml Groetjes.
Bij AVA papierwaren kun je mappen met voorbeeldkaartjes meenemen, mits het betalen van een waarborg. Voorbeeldjes genoeg.
Bedankt hoor. www.buromac.be is echt wel leuk. Zelfs voor andere kaartjes. Aan de anderen ook bedankt hoor!groetjes
Laila,mail je anders eens naar pinkseaside@hotmail.com. dan leg ik je eens uit hoe ik dat heb gedaan, die uitnodigingen gemaakt.groetjesvalerie
Hoi..Hier nog een leuke website met ideetjes..www.gedachten-gedichten.nl Groetjes,An