TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Anneleen
1-1-2020
|
4-2-2008 21:55:25
Ik heb dit kleedje gekozen en vind het zeker geen galakleed.
|
|
Amaryllis
7-8-2009
|
4-2-2008 23:38:31
Ze hebben daar enkel Linea Raffaeli volgens mij. Ik heb er al verschillende jurken gekocht...allemaal Raffa n allemaal zalig en mooi!
GRoetjes,
Amaryllis 07-08-2009
|
|
Hanne
30-8-2008
|
5-2-2008 7:51:10
@ Anneleen Prachtig kleedje, é! Maar ik was binnengegaan met het idee om een wit, redelijk typisch trouwkleed te nemen. En dan kom ik buiten (heb het nog niet gekocht) met een modern kleedje in grijs! Maar ben er zot van. Ik durfde zaterdag nog niet de definitieve keuze te maken... wilde er nog een nachtje over slapen en ga het nog eens passen.
|
|
Els
30-5-2008
|
5-2-2008 10:06:13
prachtig kleedje en neen, ik vind niet dat het te veel op een galakleed lijkt. Doen zou ik zeggen! zelf ben ik voor een redelijk traditioneel gegaan...(derde rij, derde kleedje)maar heb er toch nog geen spijt van gehad. ik heb dit gekocht in de winkel in Brugge. ze verkopen daar enkel linea, maar er zijn zoveel verschillende kleedjes en genres dat er echt wel heel veel keuze is.
Groetjes
|
|
Els
30-5-2008
|
5-2-2008 10:06:27
prachtig kleedje en neen, ik vind niet dat het te veel op een galakleed lijkt. Doen zou ik zeggen! zelf ben ik voor een redelijk traditioneel gegaan...(derde rij, derde kleedje)maar heb er toch nog geen spijt van gehad. ik heb dit gekocht in de winkel in Brugge. ze verkopen daar enkel linea, maar er zijn zoveel verschillende kleedjes en genres dat er echt wel heel veel keuze is.
Groetjes
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
5-2-2008 11:47:02
Heb net het zelfe als jij voorgehad Hanne. had eigenlijk helemaal iets anders voor ogen, het is juist allemaal het geen ik eigenlijk eerst niet wou. bustier, sleepje... Maar ik ben er nog altijd verliefd op en ga geregeld eens piepen op de site als mijne Tijs niet thuis is e :) en ik ben er nog altijd superblij mee.
En in de winkel zeiden ze me dat je het later nog altijd kan combineren met iets anders. ze konden het sleepje nog laten wegnemen en bij het passen hebben ze eens een grijze broek voor de top gehouden en het was heel mooi. Met oudejaar of zo kan ik het zeker nog eens aandoen en dan met een broek.
Ik draag er geen typische trouwschoenen onder. Ik heb grijze schoenen van Brako gevonden die er prachtig bij passen. het bloemetje komt nog eens terug. Je kan mijn schoenen zien op www.torfs.be onder collectie - dames - 3de pagina, boven derde van links: pump met bloem, 85 euro. Maar ze komen niet van Torfs. ben ze ergens anders gaan halen en waar je altijd 10procent korting krijgt. heb nu 76 betaald. want als je kijkt wat trouwschoenen kosten...
Laat je me weten wat het geworden is?
groetjes
Anneleen
|
|
Hanne
30-8-2008
|
5-2-2008 14:35:27
@ Anneleen Leuk om met iemand te babbelen met dezelfde goeie smaak! ;-) Mag ik jouw e-mailadres? Dan kunnen we elkaar op de hoogte houden. :-) Mijn mailadres is couckuythanne@yahoo.com.
|
|
Hanne
30-8-2008
|
5-2-2008 17:16:26
Bedankt voor alle reacties. Ben blij dat jullie het mooi vinden. Misschien ga ik het nog eens passen in de Linea-winkel in Brugge. Linea heeft inderdaad een prachtige collectie, é!
|
|
Evi
11-7-2008
|
5-2-2008 18:14:30
Hallo Hanne en Anneleen,
Ik heb ook dat kleedje van linea en mijn vriendin (we zijn met 2 bruiden!) heeft het kleedje ernaast (met de pluimpjes. Die bustier was ook niet echt waar ik naar op zoek was maar ik vond het ook prachtig toen ik hem aanhad. Deze week heb ik mijn schoenen gekocht, ook grijze die ik achteraf kan doordragen (Van het merk 'Blondie' uit de Bent)! Mijn vriendin zal die van Brako kopen, wel een beetje een ander model maar ook met die bloem.
Wanneer trouwen jullie precies?
|
|
Hanne
30-8-2008
|
5-2-2008 18:25:40
Wij trouwen 31 augustus 2008 in Zwijnaarde. En jullie? Toch een populair kleedje, é! Die schoenen zijn een goeie tip, maar zover ben ik nog niet.
|
|
Evi
11-7-2008
|
5-2-2008 19:23:51
Wij trouwen op 11 juli en zijn van West-Vlaanderen, kanten van Ieper!
Ben ook wel een beetje verwonderd dat het kleedje zo populair is, ik dacht dat de meesten nog voor wit gingen. Maar het doet natuurlijk wel deugd te weten dat anderen het ook mooi vinden. Ik heb het enkel aan mijn beste vriendin getoond omdat zij in mei meegaat voor de pasbeurt, voor de anderen blijft het een verrassing. Is iedereen ook zo nieuwsgierig bij jullie?
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
6-2-2008 10:46:10
Hoi Evi en Hanne,
Ik trouw ook op 11 juli :) en ben van West-Vlaanderen, Rumbeke
|
|
Evi
11-7-2008
|
6-2-2008 10:54:13
Hey Anneleen,
Wat een toeval! Mooie datum hé? Wij zullen dan precies 4 jaar samen zijn, daarom kozen we voor 11 juli. Trouwen op een vrijdag heeft wel zo zijn voordelen hé, de meeste traiteurs, fotografen en dergelijke zijn dan nog vrij. Wij moeten wel nog héél veel regelen. Vorige zondag werd ons zoontje gedoopt en daar was ook wat voorbereiding aan. Maar vanaf nu gaan we weer werk maken van 'onzen trouw. Waar is jullie trouwfeest? Van ons in 'Het groenhof' te kemmel. We huren gewoon de zaal en al de rest is vrij te kiezen. Heel leuk dus maar ook heel veel werk aan... Vanavond gaan we schoenen kopen voor mijn vriendin, die van Brako dus!
groetjes
|
|
Anneleen
1-1-2020
|
6-2-2008 12:53:43
Van ons in de Cofar te Rumbeke.
|
|
Hanne
30-8-2008
|
6-2-2008 17:11:53
Anneleen en Evy, Hebben jullie een idee hoe de stof heet of hoe het kleur heet van het kleedje?
Ik denk er namelijk aan om mijn kleed te laten maken en die info zou natuurlijk handig zijn voor mijn naaister...
Alvast bedankt.
|
|
Evi
11-7-2008
|
7-2-2008 13:47:46
Hey Hanne,
Ik kan je niet helpen met de stof want mijn rok is van oni onik. Die was ongeveer dezelfde kleur als de rok van linea maar het scheelde wel 300€ daar het suitecollectie was. Misschien een tip als je de kosten wat wil drukken? Ik heb voor het ensemble 740€ betaald en een ganse jurk van linea kwam op meer dan 1000€.
Gisteren dus de schoenen voor mijn vriendin aangeschaft, weeral een zorg minder!
groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|