Terug naar overzicht
ik ken de prijzen voor de bbq bij hen...Maar ga er gewoon naartoe... we hebben er een heel goede uitleg gekregen en de zaal is wel leuk en origineel. We hebben uiteindelijk de zaal niet gekozen omdat we hopen op mooi weer en de receptie buiten willen geven... en in den Lavaar kan je niet buiten omdat je eigenlijk in de kelder zit... Tenzij je misschien in een andere zaal van den Lavaar je feest geeft, dat weet ik niet.
Wij zijn er ook gaan kijken, beste is gewoon gaan kijken en ze vragen hoe jij t ziet allemaal, en geven dan een prijsofferte volgens wat jij gekozen hebt. De zaal is idd onder in de kelder bij wijze van spreken. Je kan niet buiten, en ook daarom hebben wij van deze zaal afgezien. Wij zitten ook int midden van de zomer en zouden graag buiten kunnen. Dat was zo t enige minpuntje daar. Maar hun prijzen vallen in de middelmaat.
Dag Liesbet,Zij werken echt mooie concepten uit volgens ieders budget. Groetjes,Sandra
Dag Liesbet,wij trouwen op 13 september 2008 en geven ons feest in Den Lavaar. We hebben een feest van ongeveer 100 personen en betalen ongeveer 50 euro per persoon maar we hebben bewust niet gekozen voor gerechten met dure ingrediënten zoals verse zalm, scampi's, enz. Zo kan je de prijs binnen budget houden met toch fantastisch lekkere gerechten. Qua prijs/kwaliteit zit het daar echt wel goed!! En natuurlijk de locatie, geweldig!! Ik zou zeker een afspraak maken, ze zijn echt supervriendelijk :-)groetjes Liesbeth
Wij zijn net langs geweest, gewoon om al eens een kijkje te nemen. En het zou geen probleem zijn om de receptie buiten te houden. Al wat je maar wil is mogelijk. Zelfs al heb je zin in een festivalconcept dan kan dat ook. Al wat je maar wil is mogelijk. Hoeveel kost zo'n bbq of steengrill dan ongeveer per persoon? Dat zijn we vergeten te vragen! We zagen wel alleen maar de kleine zaal voor max. 150 personen. Is er iemand die reeds een feest gaf in de grotere zaal? Alle reacties zijn welkom!