Terug naar overzicht
Mijn ouders zijn er al gaan eten en waren vol lof... ik heb nog niets vernomen met betrekking tot de feestzaal zelf maar afgaand op de reputatie van de vroegere Renardeau (die was afgebrand, Renard is de opvolger) zou ik niet te veel twijfels hebben... Ik ben eigenlijk zelf heel benieuwd om er eens een kijkje te gaan nemen :-)Lien16.02.2008
Hey,wij zijn in onze zalenzoektocht ook naar de Renard geweest. Het is zonder twijfel een prachtige zaal (Flamant stijl), en de tent is ook heel mooi. Maar het prijskaartje vonden we nogal dubbelzinnig. Je hebt het idee dat je alles op voorhand weet, en op t eerste zicht vallen de prijzen mee. Het is maar als je echt begint te rekenen en begint door te vragen wat er allemaal inbegrepen zit, dat je achterover valt. Vooral omdat er hier en daar zo van die kosten bijkomen die ze niet op hun prijslijst zetten zoals bvb 5 euro per tafel voor de kaarsen, er is niets van decoratie voorzien, een deel van de drank is forfaitair een ander niet.... Ik had het gevoel dat ze je er konden opleggen tot en met. Ik heb hier op t forum al gelezen dat dat ook zo is.... Maar tja, een mens moet nu ook niet alles geloven wat hij hier leest.Onze conclusie was: Het is een prachtige zaal, maar wij vonden het de meerwaarde niet waard. En betalen voor de kaarsen op tafel vonden we er gewoonweg over. Het zal zeker in orde zijn, maar bij andere zalen hadden we een warmer gevoel.Wij hebben uiteindelijk gekozen voor Huyze De Baere in Maldegem.Je moet mss ook eens naar De Lozen Boer gaan, is zelfde stijl en prijsklasse, en heeft volgens mij een betere reputatie.Veel succes.Groeten,Karolien.