Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ouders gescheiden, vader overleden, hoe op kaart vermelden?

5-2-2008 10:42:44
Wij zijn bezig met onze trouwkaarten, het ontwerp hebben we al gekozen, maar ik zit vast met de tekst..

we willen graag een 'aankondiging' van onze ouders op de kaart vermelden, voor mijn verloofde is dit geen probleem, voor mij daarentegen zitten we wel met een moeilijkheid... mijn ouders waren al jaren gescheiden, komt nu bij dat mijn vader 2 jaar geleden verongelukt is...
Is het dan ok dat ik enkel de naam van mijn moeder noteer meldt met trots het huwelijk van haar dochter .. met de heer .. ? Of is dit ongepast en kunnen we beter de namen eraflaten?

We hebben mensen die we uitnodigen voor de 'ganse dag, dus om de suite te volgen' wat noteer je op zo'n kaartje?

tevens een 2e groep enkel receptie en een 3e groep avondfeest zet je de vraag tot contacteren dan op de globale uitnodiging of op de aparte kaartjes??

Ik heb nog wel ff tijd, ons huwelijk is voor 12/07/2008 maar aangezien het een 'verlof'periode is gaan we onze uitnodigen eind deze maand, begin maart toch al verzenden...

Anne
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1054

Alexandra
12-7-2008
 Meld misbruik5-2-2008 11:52:39

hey anne,

Wij trouwen ook op 12/07 en mijn vader is ook overleden,
ook al is hij er niet meer, denk ik dat hij wel trots zal zijn en daarom ga ik hem vermelden op onze uitnodigingen.
Heb jij je trouwkleed al?
Waar trouwen jullie?

Groetjes
Alexandra

Alexandra
12-7-2008
 Meld misbruik5-2-2008 11:52:56

hey anne,

ook al is hij er niet meer, denk ik dat hij wel trots zal zijn en daarom ga ik hem vermelden op onze uitnodigingen.
Waar trouwen jullie?

Groetjes
Alexandra

Alexandra
12-7-2008
 Meld misbruik5-2-2008 11:53:09

hey anne,

Waar trouwen jullie?

Groetjes
Alexandra

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik5-2-2008 14:21:57

Hey Anne

Ik denk dat je best doet waar je je zelf best bij voelt. Persoonlijk denk ik dat als je besluit je vader toch te vermelden op de uitnodiging je er misschien best een kruisje naast laat zetten of zo. Je ziet dat ook op rouwbrieven waar dan alle broers en zussen van de overledene vermeldt worden, bij diegenen die reeds overleden zijn staat dan zo een kruisje. Zo weten de mensen dat je papa gestorven is en moeten ze hem niet zoeken om te feliciteren, tenzij natuurlijk iedereen van het overlijden van je vader op de hoogte zou zijn, dan hoeft dit niet denk ik...

Groetjes
Ellen
21-06-08

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik5-2-2008 19:40:34

Hoi

Bij mijn verloofde is er ook geen probleem, bij mij is men papa er niet meer. Ik denk dat wij gewoon zullen schrijven: Mathieu, Valentine en hun ouders nodigen jullie heel graag uit... Iedereen die ik vraag kent de situatie wel en denk ni da ze daarbij stil zouden staan.

Groetjes
Valentine
(27juni 08)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info