TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Alexandra
12-7-2008
|
5-2-2008 11:52:39
hey anne,
Wij trouwen ook op 12/07 en mijn vader is ook overleden, ook al is hij er niet meer, denk ik dat hij wel trots zal zijn en daarom ga ik hem vermelden op onze uitnodigingen. Heb jij je trouwkleed al? Waar trouwen jullie?
Groetjes Alexandra
|
|
Alexandra
12-7-2008
|
5-2-2008 11:52:56
hey anne,
Wij trouwen ook op 12/07 en mijn vader is ook overleden, ook al is hij er niet meer, denk ik dat hij wel trots zal zijn en daarom ga ik hem vermelden op onze uitnodigingen. Heb jij je trouwkleed al? Waar trouwen jullie?
Groetjes Alexandra
|
|
Alexandra
12-7-2008
|
5-2-2008 11:53:09
hey anne,
Groetjes Alexandra
|
|
Ellen
21-6-2008
|
5-2-2008 14:21:57
Hey Anne
Ik denk dat je best doet waar je je zelf best bij voelt. Persoonlijk denk ik dat als je besluit je vader toch te vermelden op de uitnodiging je er misschien best een kruisje naast laat zetten of zo. Je ziet dat ook op rouwbrieven waar dan alle broers en zussen van de overledene vermeldt worden, bij diegenen die reeds overleden zijn staat dan zo een kruisje. Zo weten de mensen dat je papa gestorven is en moeten ze hem niet zoeken om te feliciteren, tenzij natuurlijk iedereen van het overlijden van je vader op de hoogte zou zijn, dan hoeft dit niet denk ik...
Groetjes Ellen 21-06-08
|
|
valentine
27-6-2008
|
5-2-2008 19:40:34
Hoi
Bij mijn verloofde is er ook geen probleem, bij mij is men papa er niet meer. Ik denk dat wij gewoon zullen schrijven: Mathieu, Valentine en hun ouders nodigen jullie heel graag uit... Iedereen die ik vraag kent de situatie wel en denk ni da ze daarbij stil zouden staan.
Groetjes Valentine (27juni 08)
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|