Terug naar overzicht
je kan nog niet boeken voor volgend jaar. Juist een optie nemen. Als de boeken dan uitkomen dan heb je eerste keuze of je het neemt of niet.bekijk het forum eens voor wat reisideen op te doen... als je weet welke richting je uitgaat is het makkelijker voor ons om te antwoordengroetjes
Wij trouwen dit jaar in april en we gaan naar Mauritius omdat het daar toch een aangename temperatuur is voor de tijd van het jaar.We hebben onze reis geboekt rond oktober via best tours omdat zij de eerste waren met een brochure waarin onze periode viel. Ik vond het een te groot risico om nog zo lang te moeten wachten op die zomerbrochures. We hadden ook een optie genomen via een andere touroperator en het kwam ons 1000 euro duurder uit voor een half pension terwijl wij nu vol pension hebben. Gewoon doordat de vlucht een maand later geboekt zou zijn. ( die optie was per ongeluk niet geanulleerd daarmee dat we het prijsverschil weten )Hoe langer je dus wacht met een vlucht te boeken, hoe duurder en hoe meer kans dat je er geen hebt. Normaal was het bij ons een vrij rechtstreekse vlucht, maar die was al volzet, dus nu moeten we van brussel naar Italië vliegen en daar 3 uur wachten op een aansluiting naar Mauritius. niet leuk maar ik neem het erbij.groetjes en veel plezier nog met al het plannen van jullie huwelijk!!stephanie
Hallo,wij vertrekken volgend jaar begin maart naar Mexico. Verschillende touroperators hebben ons aangeraden om de periode van maart-april naar daar af te reizen. Deze maanden vallen volledig buiten het orkaan- en regenseizoen. De temperaturen liggen tussen de 29 en 32° en ik vind dit eigenlijk al warm genoeg. Zeker omdat wij van zin zijn een rondreis van min. 10 dagen te plannen en bij hogere temperaturen zie ik dit niet echt zitten.Wij zullen waarschijnlijk in oktober-november al eens bij een reisbureau langsgaan en eventueel al een optie nemen.Stap gerust eens een reisbureau binnen, ook al is het veel te vroeg, ons hebben ze toch al voldoende informatie kunnen geven hoor!groetjes!dorien 04/10/2008