Nu Online
Momenteel zijn er 622 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ceremoniemeester regio leuven

24-1-2005 10:17:45
Hallo,

Wij trouwen binnen een achttal maanden. Weet iemand een ceremoniemeester regio Leuven? En hoeveel mag zoiets kosten?

groetjes!!

Katrien
14-5-2005
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1095

Ann
2-7-2005
 Meld misbruik24-1-2005 11:15:43

Hoi,
Wij trouwen op 02 juli in Leuven. Onze ceremoniemeester komt van Tienen. Voordeel is wel dat hij met onze feestzaal samenwerkt. (budget 150 EUR voor zowel burgerlijk als kerkelijk huwelijk)

Groetjes,
Ann

Katrien
14-5-2005
 Meld misbruik24-1-2005 11:44:11

Ann,

Bedankt voor de snelle reactie!
Ik heb hier in Leuven gezocht, maar niemand gevonden. Maar als ze natuurlijk van regio Tienen naar hier komen, zullen we hopelijk wel iemand vinden.

Groetjes!

Liesbet
1-2-2013
 Meld misbruik24-1-2005 14:41:26

Dag Katrien & Ann,

Ik trouw in mei te Leuven. Een ceremoniemeester is hier idd niet te vinden. Vanavond hebben wij een afspraak met één uit Lubbeek. Ik laat jullie zeker iets weten. Ik ben nog op zoek naar een kapster in Leuven, als jullie suggesties hebben, dan hoor ik dat graag. Jullie kunnen me mailen op liesbetp@hotmail.com.

groetjes en bedankt en veel succes nog allebei!

Liesbet

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...