Nu Online
Momenteel zijn er 294 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankje ouders en getuigen

5-2-2008 15:31:34
Hallo!

Ik heb hier al heel wat gelezen over bedankjes, maar heb nog niet het juiste gevonden...
We willen onze ouders en getuigen graag op het avondfeest bedanken met een mooi cadeau, maar weten echt niet wat...
Kaarsen of spiegels vinden we maar niets en een mooie foto hebben ze al gekregen van mijn zus (haar trouwcadeau)
Kan iemand me helpen met een goed idee?
zit een beetje met de handen in het haar...

Alvast bedankt!!

Karen
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1522

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik5-2-2008 17:11:41

Hallo Karen,

Je kan ook eens kijken op onderstaande sites voor ideetjes:

http://www.champagnegifts.nl/ ---- Hier kan je champagneglazen of koelemmers voor champagne laten graveren, erg stijlvol, maar wel vrij duur. Ze hebben ook van die sabels om champagne mee te ontkurken.

http://www.belgiumsbest.com/prod_browse.php?area=19&... ------- Allerlei "eetbare geschenken", er zitten er wel wat originele bij vind ik

Ik heb ook eens een site gezien met van die hoefijzers die je dan kon laten graveren om geluk te brengen. Ook wel leuk...als je iets met paarden het ofzo?

Wij hebben ontdekt dat je via i photo (ik werk met Mac) van die digitale mini-foto-albums kunt laten maken. Waarschijnlijk gaan wij zoiets geven met dan ofwel onze verlovingsreportage erin (inbegrepen in de prijs van de fotograaf...) ofwel een overloop van als we klein waren tot nu ofzo voor de ouders. Enfin, ben er nog niet helemaal uit, maar ik spuit hier alvast enkele ideetjes...

Succes met alles!
Amaryllis
07-08-2009

Evy
26-4-2008
 Meld misbruik5-2-2008 19:50:13

Wij hebben daar ook al heel wat over nagedacht en denken om een weekendje kado te doen aan onze ouders. Aan de getuigen weten we nog niet. Vrienden van ons hebben wel een weekend Center Parcs gedaan met de getuigen en hen erbij. Was ook wel tof vond ik.

Groetjes
Evy
26/04/08

Karen
12-7-2008
 Meld misbruik5-2-2008 21:40:46

Alvast bedankt alle 2 voor de leuke ideetjes!

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik10-2-2008 19:57:02

Hey,

Wij hebben ook superlang nagedacht... We dachten aan een weekendje, maar mijn ouders hebben net met kerst een weekendje weg cadeau gekregen (en doen dat eigenlijk al vrij vaak, zodat het niet meer zo speciaal leek). We willen graag de beide ouders hetzelfde geven. Het leek ons leuk iets echt te kunnen afgeven op het feest. Nu is ons oog gevallen op een grote Italiaanse cadeaumand (ben de naam van de winkel even kwijt, is er één met allerlei authentieke Italiaanse producten), met allerlei dingen in, die je ook wat kan aanpassen naar smaak en goesting.

Veel succes nog!

Groetjes,

Tania

www.bartentania.bruiloftsite.nl

Marita

Meld misbruik3-3-2008 23:26:08

Hallo Karen,
kijk eens op www.bruidsparadijs.be onder "trouwaccessoires - dankgeschenken". Misschien vind je er wel een leuk idee tussen? Uiteraard is dit slechts een greep uit ons assortiment en is de keuze in de winkel nog groter!
Nog veel succes in je zoektocht!
Marita

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...