Nu Online
Momenteel zijn er 496 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijkslijst

5-2-2008 17:46:34
Hallo,

Weten jullie in welke winkel(s) je een huwelijkslijst kan leggen die via internet beschikbaar is. We zouden toch graag een huwelijkslijst aanleggen, maar aangezien onze families uit alle hoeken van het land komen, vonden we het ook belangrijk dat ze deze op een gemakkelijke manier kunnen bekijken. We hebben al weet van Colruyt en Inno. Het enige nadeel aan de Inno is dat je naar Brussel moet om er in deze winkel alles te gaan kiezen. Dus... alle ideeën zijn welkom!
Alvast bedankt!

Groetjes,
Sofie

Sofie
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1117

Annick
29-3-2008
 Meld misbruik5-2-2008 18:20:08

Bij Habitat kan je zeker een lijst leggen maar of dat ook online geraadpleegd kan worden??

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik5-2-2008 20:44:01

1001 listes of zoiets

Els
30-5-2008
 Meld misbruik5-2-2008 20:54:22

Bij inno moet je inderdaad naar brussel of antwerpen, maar er is heel veel keuze en men kan via internet alles raadplegen en schenkingen doen.
Wil men geen schenking doen via internet, kan men in alle winkels terecht om iets cadeau te doen.

Heb je al eens gekeken naar 1001 listes? Dit is op het internet zelf. Er zijn verschillende winkels die daaraan deelnemen. Je legt dan je lijst en op het einde krijg je een soort kredietkaart waarop het totale gestorte bedrag staat waarmee je dan aankopen kan doen in de deelnemende winkels.

Succes!

Cathy
24-5-2008
 Meld misbruik6-2-2008 9:57:07

Corona in Brugge (ik weet niet waarvan jij bent) doet dit ook & zijn echt wel vriendelijk. Je meot dan wel tot in brugge, maar dat is mss niet ver voor jou.

Wijzelf gebruiken 1001 listes omdat dit ook in verschillende talen kan. Je krijgt ook altijd bericht als er iemand iets koopt & kan het meteen al gebruiken (wat wel handig is als je je huisje wil een beetje inrichten voor de trouw ook ;) )

Veel succes alleszins

Cathy
24/5/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...