Nu Online
Momenteel zijn er 341 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gevoelige situatie

5-2-2008 18:16:48
Hey bruidjes,
Mijn ouders zijn gescheiden. Mijn ouders zijn allebei hertrouwd. Mijn relatie is met iedereen goed, dus daar is geen probleem.
Ik ben vandaag gaan kledij kiezen met mijn stiefmama. Ze zag er prachtig uit! Nu weet ik dat mijn mama zichzelf ook in dezelfde kleur wilde kleden en dat ze dezelfde snit van bloesje wilt (nl. met een hoog, recht kraagje). Ze weten echter niet van mekaar wat ze gaan dragen. Ik weet echter niet goed wat nu te doen...moet ik mijn mama al zeggen wat mijn stiefmama gekozen heeft of wacht ik gewoon af?
Tweede probleem: morgen ga ik de eerste pas doen van mijn kleed met mijn mama, jippie! Morgen gaat toevallig mijn papa dan ook kijken samen met mijn stiefmoeder wat ze gekozen heeft. Mijn papa heeft het echter nog moeilijk om mijn mama te zien. Ik zou hem graag mijn kleed willen laten zien maar vrees dat het een heel gedoe gaat worden... wat zouden jullie doen?
groetjes,
Beth

Beth
12-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 856

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik5-2-2008 23:15:09

Pfffft...lijkt me nogal lastig. Kan je niet eerst met je mama gaan kiezen en dan nog eens met je papa de 2 pasbeurt doen ofzo?
Of als je gekozen hebt met je mams, een uur afspreken dat je pa nog eens kan komen kijken? Ivm suitekledij zou ik wel zeggen aan je mama wat je stiefmama gekozen heeft...stel je voor dat ze met hetzelfde aankomen...Wel leuk dat ze min of meer zelfde stijl hebben, dan weet je toch al dat het niet zal vloeken met elkaar...

Succes!
Amaryllis
07-08-2009

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik6-2-2008 8:10:13

Hey Beth

Idd lastig.
Persoonlijk zou ik even met je stiefmoeder bespreken of ze er geen bezwaar tegen heeft dat je in grote lijnen aan je mama uitlegt wat zij gekocht heeft... Misschien wil zij haar outfit immers ook als volledige verrassing houden.
Je kan altijd met je mama mee gaan kiezen en polsen of ze het niet erg vind iets gelijkaardigs als je stiefmoeder te hebben, zonder dat je over de eerste outfit moet spreken.

Wat de jurk betreft zou ik je papa een andere keer meenemen, als dit nog zo gevoelig ligt. (misschien spreek je hem daar best zelf eens over aan, wat wil hij eigenlijk?) Je kan hem de jurk alvast op foto of op het internet laten zien.

Groetjes
Ellen
21-06-08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...