Terug naar overzicht
Pfffft...lijkt me nogal lastig. Kan je niet eerst met je mama gaan kiezen en dan nog eens met je papa de 2 pasbeurt doen ofzo?Of als je gekozen hebt met je mams, een uur afspreken dat je pa nog eens kan komen kijken? Ivm suitekledij zou ik wel zeggen aan je mama wat je stiefmama gekozen heeft...stel je voor dat ze met hetzelfde aankomen...Wel leuk dat ze min of meer zelfde stijl hebben, dan weet je toch al dat het niet zal vloeken met elkaar...Succes!Amaryllis07-08-2009
Hey BethIdd lastig.Persoonlijk zou ik even met je stiefmoeder bespreken of ze er geen bezwaar tegen heeft dat je in grote lijnen aan je mama uitlegt wat zij gekocht heeft... Misschien wil zij haar outfit immers ook als volledige verrassing houden.Je kan altijd met je mama mee gaan kiezen en polsen of ze het niet erg vind iets gelijkaardigs als je stiefmoeder te hebben, zonder dat je over de eerste outfit moet spreken.Wat de jurk betreft zou ik je papa een andere keer meenemen, als dit nog zo gevoelig ligt. (misschien spreek je hem daar best zelf eens over aan, wat wil hij eigenlijk?) Je kan hem de jurk alvast op foto of op het internet laten zien.GroetjesEllen21-06-08