Terug naar overzicht
Misschien kan je hier eens je licht opsteken:www.oldtimersweb.be/ceremonie/ceremonie.php Succes!Groetjes.
Toch bedankt Vanessa maar daar staan geen BMW's tussen.Het zal niet makkelijk worden maar ik heb nog 8 maanden hé
Je kan ook proberen om één van deze mensen te contacteren en hen je vraag voor te leggen:http://www.bmw-club-bavaria.be/index.html
Wij hebben voor ons huwelijk een BMW-oldtimer op de kop kunnen tikken, maar dit is wel regio Limburg. Als jullie van deze regio zijn wil ik wel telefoonnummers doorgeven.
Ik woon maar 8 kilometer van Sint - truiden. Kan je me eventueel ook de prijs vertellen
Ik woon zo'n 8 a 10 km van, St truiden en wij zijn ook op zoek naar een oldtimer. want eigenlijk moeten wij de auto niet heel lang hebben, want wij rijden van mijne oude thuis naar het gemeentehuis, daar over is de kerk, dus auto hebben we eventjes niet meer nodig en dan dan naar de feestzaal. wie kent er een redelijke autoverhuurder. knuf
Dag EvyIk heb gezien dat Sophie gereageerd heeft ivm bmw's in de regio limburg. Wij zijn ook nog op zoek naar bmw's en we zijn van lummen. Kan je misschien telefoonnummers of gegevens doorgeven? Alvast bedankt!!Groetjes,Sophie
ik heb nog altijd geen telefoonnummers ontvangen. Wanneer ik ze krijg hou ik u op de hoogte.Greetz