TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Heidi
13-9-2008
|
5-2-2008 21:38:49
Dag anja,
Ik ben er naar een trouwfeest geweest. en voor de gasten was het af lekker eten, dj draaide naar de aard van de mensen, mooie zaal en buitenlocatie alleen wat weinig of slecht aangeduide parkeerplaatsen.
veel succes
Heidi
|
|
Katrien
18-8-2007
|
5-2-2008 21:41:40
Hoi,
Wij hadden ons feest in de Roerdomp, ook van Bart Claes. Alles was super geregeld! Ben ook al naar meerdere feesten in 't Driessent geweest en die waren ook zeer goed. Pas wel op met de houten dansvloer, die kan nogal eens glad zijn :).
Veel succes, Katrien www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
|
|
veronique
13-9-2008
|
6-2-2008 9:46:14
Wij zijn vorige zomer naar een trouwfeest geweest in 't Driessent: mooie ceremonie in de prachtige tuin, eten super, echt af en veel te veel! Wij hadden geen probleem met de parking, niet tegenstaande we niet van de eersten waren. Enige minpuntje vonden wij de DJ: hij vond niet echt iets dat aansloeg, en als een liedje dan eens wel succes had, draaide hij er direct twee of drie van dezelfde artiest. Hij stond gelukkig wel open voor verzoeknummers, we hebben dan zo nog goed verder gefeest! We zijn gaan overnachten in de Roerdomp: veel lawaai van een ander feest dat daar nog aan de gang was (tot vijf uur of zo), maar mooie ruime kamers en super ontbijt! Veel plezier, Véro
|
|
Dorothy
6-7-2007
|
6-2-2008 10:13:34
Wij hebben op 6/7/7 ons huwelijksfeest in 't Driessent gehouden. We zijn echt supertevreden over alles. Zij regelen echt alles voor je, je hoeft je nergens zorgen over te maken. Het eten was heerlijk, de sfeer was heel goed, kortom, wij zijn dolenthousiast over ons huwelijksfeest. Ook van onze gasten niets dan superlatieven gehoord over ons feest.
Geniet ervan!
|
|
Ellen
|
12-2-2008 19:31:45
Heb even een vraagje ivm met de exclusivitiet van de feestzaal. Op de site staat dat als je met meer dan honderd personen bent, dat je het hele verblijf voor jezelf hebt, maar moet je dan ook nog die extra euro's betalen of is dit alleen als je minder dan honderd personen hebt?
|
|
Ellen
|
12-2-2008 19:31:59
Heb even een vraagje ivm met de exclusivitiet van de feestzaal. Op de site staat dat als je met meer dan honderd personen bent, dat je het hele verblijf voor jezelf hebt, maar moet je dan ook nog die extra euro's betalen of is dit alleen als je minder dan honderd personen hebt?
|
|
Ellen
|
12-2-2008 19:32:11
|
|
Ellen
|
12-2-2008 19:32:24
|
|
anja
14-8-2008
|
12-2-2008 19:53:05
Dat weet ik zelf niet, wij zijn met 160 ongeveer en heb de feestzaal afgehuurd. Voor de chalet bij te nemen moesten we extra huur betalen. Ge kunt altijd eens bellen naar driessent zelf voor meer info.
groetjes anja
|
|
anja
14-8-2008
|
12-2-2008 19:53:21
Dat weet ik zelf niet, wij zijn met 160 ongeveer en heb de feestzaal afgehuurd. Voor de chalet bij te nemen moesten we extra huur betalen. Ge kunt altijd eens bellen naar driessent zelf voor meer info.
groetjes anja
|
|
kirsten
8-11-2008
|
18-2-2008 15:58:26
Ik heb een vraagske ik trouw 8/11/08 en kwou vragen als het duur is daar by 't driessent. Kheb rond de 70 gasten groetjes
|
|
anja
14-8-2008
|
18-2-2008 19:12:35
hallo kirsten
Ge maakt het natuurlijk altijd zo duur als ge zelf wilt,ge moet sowieso altijd huur betalen voor de zaal te gebruiken das 600 euro ongeveer en dan een dj 450 euro en dan betaald ge gewoon het eten de man daar kunt ge dan uit kiezen wat ge er aan wilt geven.
groetjes anja
|
|
kirsten
8-11-2008
|
19-2-2008 13:52:44
Ok dank u wel voor de inlichting :D...
Groeten
|
|
Natalie
20-9-2008
|
19-2-2008 15:45:53
Hallo,
Wij hebben ook een optie lopende bij 't Driessent. Bij de eerste bezichtiging waren we er helemaal weg van. Nu realiseer ik me dat ik toen eigenlijk geen enkele stoel gezien heb. Een ingedekte zaal kunnen we pas over een maand zien, maar zolang loopt de optie niet ... Is er iemand die ons enkele beeldjes of een beschrijving kan doorsturen? Wat de dj betreft: kost die 450? Ik had 750 euro verstaan, waarschijnlijk verkeerd verstaan? Verder zijn we zeer tevreden van de rondleiding en de ontvangst daar.
Groetjes,
Natalie (voor eventuele reacties: natalie.put@hotmail.com)
|
|
anja
14-8-2008
|
19-2-2008 21:50:06
hallo natalie
Op de website zie je eigenlijk hoe de zaal er uit gaat zien ingedekt, mah toen ik ging zien stonden er stoelen en tafels. Volgens mij waren het beige stoelen als ik mij goed herinner en als ge niet veel volk hebt dan krijgt ge ronde tafels. wij zijn met 150 man en krijgen rechthoekige tafels. Heb op mijn blad staan dj 450 euro, anders moet ge nog eens bellen voor de zekerheid.
groejtes anja
|
|
RUTH
6-6-2009
|
8-4-2008 23:17:27
wij zouden graag 't driessent nemen maar hebben schrik dat de zaal te klein is aangezien er rond de 170 genodigden zijn. Heeft er iemand al ervaring met trouwfeest in 't driessent voor 170 personen?? zouden jullie dat afraden ?
|
|
Sara
14-5-2010
|
20-7-2009 20:59:27
Hallo,
Weet er iemand hoe lang de optie op een zaal van Bart Claes loopt? Is dit 2 weken, of langer/korter? Weet er iemand of je ook huurprijs van de locatie moet betalen op een zaterdag buiten het hoogseizoen?
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|