Terug naar overzicht
vreemd, wij trouwen ook 17 mei en mijn teller staat op 101 dagen!!!!groetjes
wij trouwen op 17 mei in belgie voor de wet en op 31 mei in bali...mijn teller staat op 116, maar daar is iets mis mee denk ikik heb ook veel schrik van het weer, maar ja, hoogzomer kan het ook slecht weer zijn he!bij ons is het meeste in orde. alleen nog wat prustkes (waar wel VEEL werk in kruipt precies)groetejs
wij dus ook 17 mei en wij (ik) organiseren alles maar dan ook alles zelf en geloof mij ..ik zou zeggen de volgende keer niet meer .. maar dan beginnen we al niet goed zeker .. hihi ..Maar we zien het weer even zitten !Tis ni lang meer .. En moest het regenen .. ik heb een grote witte paraplu haha !! Ik heb hier al veel leuke ideekes opgedaan en goeie sites ontvangen om mijn feest te kunnen organiseren .. Ik zou dan ook alle bruidjes in spe willen bedanken!!Samen zenuwen en samen trouwen ! Schol!Patsy 17/05/08
hey patsy, heb je uw tafelkleedjes nog gevonden?? ne paraplu daar had ik nog niet aan gedacht...
Wij trouwen ook op 17 mei. Ik organiseer ook bijna alles zelf, mijn vriend zegt: je doet dat goed; dus ik doe maar verder. Vind het wel heel fijn om alles zelf te organiseren en mensen te contacteren. Ons misboekje is bijna klaar, volgende week naar de kapper, volgend weekend uitnodigingen gaan kiezen bij drukker, stillekes aan ringen gaan zoeken,... Nog heel wat werk. Ondertussen zijn we al een maand héél intensief op zoek naar een appartement/huis om te kopen, en na heel veel bezoekjes hebben we eindelijk iets gevonden. Ondertussen moeten we dat dus ook nog allemaal regelen. Mijn teller stond daarnet (woensdag) op 101 dagen. Dat begint serieus op te korten eigenlijk...Eef
mmz raar deze teller staat ook op 101nog thans die van op onze andere site op 100 :) och ja laat mij maar denken nog 100 dan trouw ik sneller mwuahhxx kelly
hallokes,Hier ook een bruidje dat trouwt op 17 mei... Eigenlijk op 14 mei al voor de wet, en dan op 17mei voor de kerk en het feest, voor ons is dat dan ook de belangrijste dag. Ik moet nog schoenen en lingerie gaan kpen, mijn ventje gaat morgen op kostuum-jacht, misboekje moet nog gemaakt worden, fotolocatie binnen en buiten uitgekozen, en dan nog eindig veel details...maar t komt wel in orde...Tweer zal inderdaad t enige zijn dat we zelf niet kunnen regelen...ik heb voorlopig niks van paraplu of dergelijke voorzien... t MOET maar mooi weer zijn!!!Veel plezier nog in de laatste 1OO dagen!groetjes,Ilse17mei2008
volgens numerologie is onze trouwdatum gelijk aan 5... en dat staat voor HUWELIJK... kan niet beter zijn he!
Hallowij trouwen ook op 17 mei. Om 11 voor de wet en om 15.00 hebben we een viering met Norbert Bethune. Hopelijk is het goed weer, want dan kan dit buiten doorgaan.Indien het regent kunnen we (mits waarborg) witte paraplus hebben van de bruidswinkel (hopelijk hebben we deze niet nodig!). Volgende week hebben we een afspraak met de fotograaf om alles te bespreken. Morgen ga ik mijn kleed nog eens passen (vind ik wel spannend).Groetjes,Diane en Marc