Terug naar overzicht
hey frank tof wij trouwen ook in augustuswaarvan houdt uwe vriend?Groetjesmelissa
Ik heb hier op de site al gehoord dat je je naam of beide namen kan laten graveren in een horloge. Vond ik wel een leuk idee... Verder hangt het er inderdaad van af wat je vriend of jullie leuk vinden...Groetjes,Tania
hangt er idd vanaf in welke richting je denkt?sommige doen als verrassing een dansje, liedje zingen of zoietsof was je meer aan het denken in de richting van een cadeau?ik ben van plan om mijn aanstaande een vliegcursus te geven of een nieuwe gitaar ofzo
zeg frank, ander vraagje... hoeveel hapjes geven jullie bij de walking dinner? wij geven er 10 en dan ongeveer dessertbuffet met 5 dessertjes per persoonben echt bang dat mensen met honger naar huis gaan.. tis tenslotte niet goedkoop hewaar doen jullie de walking dinner? wij in de savoury in turnhoutgroejtes
Dag Frank,Je kunt misschien een collage maken met jullie mooiste foto's/herinneringen (kaartjes van een film, restaurant enz) en dit dan laten inkaderen en aan hem geven. Zoiets is emotioneel en persoonlijk en kan je dan in je huis ophangen.Of je houdt een soort van slideshow met projector ook weer met foto's en herinneringen. Zo laat je hem zien hoeveel hij voor je betekent. Zo kan je leuke anecdotes en herinneringen aan jullie eerste ontmoeting/date/kus enz bovenhalen en delen met de mensen die je dierbaar zijn.succes ermee.Groetjes, Tineke
Dag Frank,Een mooi kado is zo moeilijk, want het is altijd zo materieel. Ik ga mijn ventje proberen te verrassen met mooie woorden. Zelf ga ik een zelf geschreven tekst lezen in de mis en een lied zingen (ik ben zangeres) en hij gaat ook een 'act' doen in de mis en een speech op het feest. Ik denk dat dat het mooiste geschenk zal zijn dat ik krijgen kan. Het is een emotioneel moment en zal een heerlijke herinnering blijven en daar kijk ik al zo naar uit! Het is ook altijd origineel omdat het zo persoonlijk is.Succes met alle voorbereidingenAmaryllis07-08-2009