Terug naar overzicht
geen ervaring mee.. maar vind dat je uitnodiging wel moet gezien hebbenmat? dikte papier? et cetera
Hey KathleenWij denken ook aan kaartjes van kaartmix. Het ziet er allemaal wel netjes uit en je kan ook een proefje aanvragen. Ik denk we gerust op zo een proefje kunnen afgaan of het iets degelijks is of niet :)Groetjes,Evelynwww.nielsenevelyn.Be
@Evelyn:Aan welke reeks hadden jullie gedacht om een kaartje uit te selecteren?Ik denk ook dat de proefdruk wel zal aantonen of het degelijk is of niet.
Wij hebben onze uitnodigingen daar laten maken, zonder proefdruk, gewoon digitale proef via e-mail en dan direct de definitieve kaarten.Het was goedkoop, snel, én ik vind de kaarten mooier dan de doorsnee kaarten van de drukker. Iedereen was er trouwens enthousiast over, hebben enorm veel positieve commentaar gekregen erover. Wij hadden een kaart uit de Woelie collectie. Kan het écht iedereen aanraden!
@Kathleen: We hebben ontwerpje uit Typo en DiaDolce uitgepikt. We zouden die wel graag laten aanpassen qua kleur (ons thema wordt zwart-wit). Ik heb zonet ook eens zitten prutsen in PhotoShop en op zich kan je die heel makkelijk namaken ook :) Maar dan moet je natuurlijk weer naar een drukker stappen en die kost dan misschien veel meer...?Welke ontwerpjes kiezen jullie?Groetjes,Evelynwww.nielsenevelyn.be
@K:Leuk om te horen dat je er heel goede ervaringen mee hebt!@Evelyn:Wij gaan een ontwerpje kiezen uit de collectie DiaDolce. We gaan het misschien ook wel een beetje proberen aan te passen en via e-mail een digitale proef vragen. Heb jij die uit de reeks DiaDolce proberen te maken... want ik weet niet hoe je dergelijke 'krullen' moeten maken in photoshop :-S
@Kathleen: Zo'n krullen kan je op internet downloaden. Je moet maar eens eventjes googlen op photoshop brush swirl. Je kan het downloaden en installeren...Groetjes x
@Evelyn:Een dikke dankjewel! Ik heb zelfs dezelfde photoshop-brush gevonden als de kaarten van kaartmix...