Nu Online
Momenteel zijn er 413 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Projector

6-2-2008 15:00:45
Hoi,

op 08/03/08 is het de grote dag voor ons !!!Nu zijn we volop bezig met de organisatie en planning....maar wij zitten met volgende vraag:

We zouden graag op het avondfeest een soort powerpoint presentatie willen laten zien aan de genodigden...
Weet er iemand waar je een Projector kan huren regio West vlaanderen?

alvast bedankt !

groetjes,
doro

dorothee
7-3-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 1285

Rik

Meld misbruik6-2-2008 15:10:30

Beste Dorothee, wij kunnen u aanbieden:
voor de prijs van 400 euro all-in:

-Alle vervoer, materiaal (+ reserve muziekbronnen) en overuren (tot einde feest)
-Discobar met alle genres muziek (20.000 individuele tracks)(eigen playlists welkom)
-Videoclips (alle geschikte muziekgenres) geprojecteerd op scherm, vanaf start tot einde feest ( 1000 geschikte clips)
-Uw openingsdans geprojecteerd via camera op scherm, of de clip van het lied (indien beschikbaar)
-Uw eigen foto's en/of videofilms of PC-presentatie geprojecteerd op scherm (indien u het materiaal (via cd/dvd/usb/memorycard) op voorhand bezorgt), bv om tijdens het avondmaal gasten te verrassen.
-Rookeffect (indien gewenst zaaleigenaar).
-Computergestuurde lichtshow en retro-lichteffecten
-Videoshoot avondfeest (vanaf standplaats discobar)
-Video-montage van de shoots afgeleverd op DVD-schijf.
-(indien gewenst) een korte montage om op internet te plaatsen.
-De camera kan voorafgaand het dansfeest, als praatpaal (inspreken wensen gasten) gebruikt worden.

meer: info@discovideo.be

mvg, Rik

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik6-2-2008 15:44:51

Rik, het meiske vroeg een projector om te huren... geen DJ en al de rest. Lees toch eerst eens de vraag!!!!

Cindy
15-3-2008
 Meld misbruik6-2-2008 16:26:07

Ik kan niet direct zeggen waar je dat kan huren, probeer eens een computerzaak of zo. Hebben jullie zo geen op het werk dat je mogelijks mag gebruiken? Het bestaat zeker hoor (om te huren dan), ik weet gewoon niet echt waar. Als je op internet zou zoeken, probeer dan ook eens onder de naam beemer of beamer

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik6-2-2008 16:26:34

Hey,

Ik weet niet of je van de streek van Oostende bent, anders kan je eens bij AVME informeren?
Anders bied de gouden gids een uitweg (rubriek geluids- of lichtinstallaties).

sandra
22-9-2007
 Meld misbruik6-2-2008 16:31:46

misschien ook ens in de plaatselijke school gaan vragen, deze kunnen die misschien verhuren tegen een appel en een ei...

Jan

Meld misbruik6-2-2008 19:32:15

Goedkoop kun je als vereniging (maar daar kun je wel zelf een mouw aanpassen) een projector huren bij de provincie (Boeverbos te 8200 Brugge Sint-Andries). Anders zijn er heel wat particuliere zaken die verhuren, maar de prijs is er hoger.Informeer eens bij Timewind te Brugge. Veel suc6!

Jan

Meld misbruik6-2-2008 19:32:33

Goedkoop kun je als vereniging (maar daar kun je wel zelf een mouw aanpassen) een projector huren bij de provincie (Boeverbos te 8200 Brugge Sint-Andries). Anders zijn er heel wat particuliere zaken die verhuren, maar de prijs is er hoger.Informeer eens bij Timewind te Brugge. Veel suc6!

Cedric

Meld misbruik6-2-2008 20:11:12

Beste

Wij zijn een bedrijf dat licht, geluid en video levert voor evenementen.
Wij kunnen u eventueel de volledige presentatie wel op scherm leveren.
Voor een vrijblijvende offerte aarzel niet ons te contacteren.
www.partylighting.be

Mvg
Partylighting

kris

Meld misbruik7-2-2008 13:28:11

Normaal gezien bij elke firma die licht- en geluidverhuur doet. In West-Vlaanderen ben ik niet zo thuis, de enige firma waar ik mee vertrouwd ben in W-Vl is Bekafun in Roeselare.
Verschiet inderdaad niet van de prijs om zo'n beamer te huren...

Even terzijde: Dat Rik hier te pas en te onpas reclame zit te maken voor zijn firmake zijn we al gewoon. Blijkbaar geraakt hij maar niet aan voldoende werk...enfin...zo zal ie er ook niet geraken vrees ik.

kris

Meld misbruik7-2-2008 13:28:28

Normaal gezien bij elke firma die licht- en geluidverhuur doet. In West-Vlaanderen ben ik niet zo thuis, de enige firma waar ik mee vertrouwd ben in W-Vl is Bekafun in Roeselare.
Verschiet inderdaad niet van de prijs om zo'n beamer te huren...

Even terzijde: Dat Rik hier te pas en te onpas reclame zit te maken voor zijn firmake zijn we al gewoon. Blijkbaar geraakt hij maar niet aan voldoende werk...enfin...zo zal ie er ook niet geraken vrees ik.

Rik

Meld misbruik27-2-2008 19:30:37

@Kris:
1. Ze vraagt een projector te huren, ik bied er één aan + een hoeveelheid gratis zaken, wat daar verkeerd aan is, weet ik niet goed. Het is een antwoord op de vraag zoals het hoort.
2. Zelf maak je reclame voor Bekafun????
Waarom mag ik als adverteerder hier 'mijn' projector niet verhuren/promoten???

3. Nu, nieuw & gratis bij huur van onze projector en 400 euro-pakket...
SMS-SERVER:
1.Stuur SMS'en naar het projectiescherm. 2.Alles is in grote letters af te lezen.
3.Gasten die niet op uw feest aanwezig zijn, kunnen ook natuurlijk sms-en versturen naar het scherm.
4.De sms-en worden opgeslagen en kunnen elke moment weer opnieuw vertoond worden.
bv: bv...'Sorry Sarah...ik slaap bij Bart vannacht...groetjes tante Christine'
5.De snelheid van het scrollen kan aangepast worden, dus alles is lekker leesbaar.
6.Er is tevens een mogelijkheid tot multiple choice vragen:
bv:
hoelang denken jullie, zullen Sarah en Bart gehuwd blijven: A. 1 jaar B. 5 jaar C 25 jaar D. voor altijd. Afhankelijk van wat de gasten sms'en, wordt het resultaat geprojecteerd. A. 5 % B 10 %..........

meer: info@discovideo.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...