Terug naar overzicht
Hey PeggyWij trouwen ook in augustus en hebben 1 jongen als bruidskindje en 1 meisje! Wij geven hen elk een beertje (wat ze leuk vinden, bij ons is dit Bumba en Mega Mindy) en dan op de receptie krijgen ze nog een geschenkje maar daar ben ik nog niet uit wat! Groetjes
Bij ons zijn het onze eigen kindjes en ik ga ze elks een wegwerpkodak geven. Zo kunnen ze zelf foto's trekken en zich speciaal voelen. Mijn dochter gaat zelf iets maken om de ringen bij te houden (als dat maar goed komt :-)) qua accessoires ga ik niet te veel doen hoor, die vinden daar toch maar niets aan.
Leuk Cindy! Ons eigen zoontje is er ook bij, maar die zal dan pas 2 jaar en 5 maanden zijn, kdenk ni dat ik hem al een wegwerpkodakske kan geven...Succes met jullie trouw!
Hoi,Wij hadden kinderen van 2,5, 6 en 7 jaar. s'Morgens kregen ze bruidsberen (de jongens een bruidegom en het meisje een bruid) die ze de hele dag hebben meegedragen, vonden ze echt leuk!Op het feest kregen ze dan een rugzakje waar kleurplaten, kleurtjes en een stickerboek in zat.Ook kregen ze s'avonds nog een belleblaas.Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Hallo Peggy,kijk eens op de website van Het Bruidsparadijs (www.bruidsparadijs.be ). Daar vind je zeker en vast enkele leuke ideeën voor je bruidskindjes! Uiteraard is de keuze in de winkel nog groter.Nog veel succes in je zoektocht!Marita