Terug naar overzicht
Hallo Sarah,Mijn broer en zijn vrouw verwachten hun eerste kindje begin juni en ik trouw half oktober. Ik ga proberen om haar erbij te laten zijn, maar ben er ook nog niet goed uit hoor. Ik wordt toch haar meter en zou graag ook foto's hebben met mijn metekindje erbij.Groeten,Lien
Hoi Sarah,wij trouwen op 4 juni 2005. Ik heb 4 bruidskindjes waarvan 1 mijn zusje van 4jaar is. De priester stelde zelf voor om tijdens de plechtigheid te zorgen voor kleurpotloden en grote bladen papier (behangrol) zo kunnen de kinderen zich naar hartelust bezighouden. Op het einde van de viering krijgen de werkjes een plaats in de viering.'s Avonds hebben wij een babysit die meekomt naar het feest en wanneer de kindjes te moe worden met hen naar huis gaat, zodat de mama's en papa's zich verder kunnen amuseren.Groetjes Isabel
onze zoon is 4 jaar.hij gaat gewoon mee in het stadhuis is onze ringendrager. op het diner zit hij bij ons aan tafel. we nemen laptop mee met dvd filmpjes en zijn game boy. is hij moe laten we hem slapen in zijn buggie.
Hallo,Wat toevallig! wij trouwen ook op 17 juni dit jaar, ons zoontje is dan 17 maand en die gaat er gewoon de hele dag bij zijn. We nemen zijn reisbedje en babyfoon mee en er is aan de trouwzaal een apparte ruimte waar we zijn bedje kunnen zetten als hij moe is. Wanneer mijn ouders, schoonouders, peter of meter naar huis gaan gaan die hem dan meenemen. Ik zou het niet anders willen dan dat ons zoontje erbij is, zo lang mogelijk. En hij zal zich zeker niet vervelen met zijn opa's, meter en peter erbij. Veel succes en hopelijk vind je snel de juiste oplossing.