Nu Online
Momenteel zijn er 504 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nonchalante feestzaaleigenares

6-2-2008 18:07:34
Beste mensjes,

Dit moet me even van het hart..
Onze feestzaal ligt nu al een hele tijd vast en binnen twee weken hebben we weer een afspraak. (althans ik hoop dat ze komt opdagen)
Op de vorige afspraak, tijdens een brunch zei de eigenares dat ze ons de nieuwe menu met prijzen zou bezorgen, zodat we tegen de volgende keer al een duidelijk overzicht zouden hebben van de kostprijs.
Je raadt het al.. niets gekregen, en ook elke keer als we bellen worden we afgescheept, mails worden niet beantwoord.
Ik heb het moeilijk met mensen die hun afspraken niet nakomen, en denk dan, hoe zal dat verlopen op onze huwelijksdag zelf..
Wat denken jullie hiervan?
Zouden jullie een andere zaal contacteren?

twijfel alom,

Sieglinde

Sieglinde
20-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 847

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik6-2-2008 18:40:05

Was ik van jullie, ik zou hun eens laten weten dat ik niet gediend ben met zo'n laxe houding en al eens laten vallen dat je overweegt bij een ander te gaan. Ondertussen zou ik inderdaad eens informeren. Maar als ze jullie riskeren te verliezen zou het wel eens ineens kunnen omdraaien...En indien niet zou ik inderdaad elders gaan zoeken. Gek word je toch van zo van die pineuten die niet reageren of in orde zijn met hun kant van de regelingen!

Succes en laat eens weten hoe 't is afgelopen!

Groetjes,

Amaryllis
07-08-2009

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik7-2-2008 8:56:11

Hey Sieglinde,

Ik zou ook doen wat Amaryllis zegt: informeren bij andere feestzalen, eventueel zelfs al een optie nemen of zo, en de mensen van jullie feestzaal laten weten dat als hun gedrag niet verandert, je ergens anders naartoe gaat.
Ik vind echt dat dat niet kan, je wilt als uitbater toch ook dat alles goed geregeld is?
Succes!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...