Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tips vrijgezellenfeest dag/avond/weekend

7-2-2008 8:03:08
Hallo,
Deze zomer trouwt mijn zus en ik ben de trotse getuige!
Als getuige wordt er van mij verwacht om een vrijgezellenfeestje te plannen.
Wie heeft er originele tips voor mij, zodat ik mijn zusje een superfeest kan bezorgen?
Of het overdag, 's avonds of een heel weekend wordt, dat zijn we (samen met getuige bruidegom) nog niet uit.
Alle tips meer dan welkom!
Groetjes,
Fiere zus

inge

Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 3733

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik7-2-2008 8:09:03

tip 1: luister naar uw zus... wil ze niet rondlopen als een idioot... doe het dan ook niet!

tip 2: als het -5 graden is, steek haar dan in iets warm (je lacht ermee he... maar je ziet dat vaak genoeg niet)

tip 3: doe iets waarbij de meisjes elkaar leren kennen, is wel zo leuk op het feest achteraf

tip 4: wij denken aan durbuy, amsterdam, of san marco village

ben benieuwd of hier nog originele ideeen opkomen

Joke
12-7-2008
 Meld misbruik7-2-2008 9:36:53

Mijn zus is voorig jaar getrouwd, en ik wist dat ze heel veel van een sauna houd, dus zijn wij naar de Termen in Schilde getrokken.
Iedereen betaalde 50 euro voor alle faciliteiten een lichte lunch en een hoofd, nek en schoudermassage, mijn zus kreeg een volledige behandeling en bij 10 vrijgezellen was alles voor mijn zus gratis.

Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik7-2-2008 13:28:04

Hey,

Wij hadden deze zomer een trouw en we hebben een vrijgezellenavond georganiseerd maar eigenlijk niet echt zoals het moet.
Het waren vrouwen en mannen samen en het was fantastisch.
We hebben ze geblinddoekt en eerst in de streek een beetje rondgereden en uiteindelijk zijn we gaan bowlen in Wetteren. Daar is er een regeling als je een strike gooit als de discobal beneden hangt win je een fles champagne.
Daarna zijn we naar een ouderwetse dancing geweest en het was enorm plezant en ze waren heel blij dat het niet apart was. Zodat ze samen konden genieten van hun vrijgezellenavond, niet iedereen is er ook voor omdit apart te doen

groetjes Nathalie
08/08/08

Karolien
23-5-2010
 Meld misbruik8-2-2008 13:02:51

Hey,

vorig jaar het ik als getuige(samen met haar twee andere getuigen), de vrijgezellen georganiseerd van mn beste vriendin. En wij zijn zo tewerk gegaan:

- luisteren naar wat ze wil, maar ook niet te veel :-)
- brainstorm over wat typisch was voor de bruid --> daaruit is het thema mode gekomen
- uiteindelijk hebben wij er een dag van gemaakt die bestond uit:
1. brunch
2. workshop catwalk lopen en bijhorende fotoshoot voor iedereen --> Was bij Jols in Nederland! Echt heel leuk, we praten er nog over en de foto's waren prachtig.
3. Diner
4. Uitgaan en toffe proefjes (m.a.w. dingen die we zelf ook wouden doen)

We hadden allemaal een jeansbroek en een zelf gemaakte t-shirt met ponponnekes (was echt schattig) aan en allemaal een sluier in ons haar. We hadden in ieder geval veel bekijk, en dat versterkt echt de samenhorigheid. ;-)

Aangezien niet iedereen elkaar kende, hebben we tijdens de rit naar Nederland in elke auto fiches gelegd, die per auto dienden vervolledigd te worden . Op voorhand hadden we alle vrouwen gevraagd om een fiche in te vullen met o.a. babyfoto, naam, werk, verjaardag... wat nemen ze mee naar onbewoond eiland, grootste flater en drie anekdotes (waarvan 1 fout). Heeft echt tot hilarische combinaties geleid. Hadden dit ook al eens op een team event gedaan op mn werk, en toen was dat ook hilarisch, en het breekt echt wel het ijs, als je niet onmiddellijk weet waarover te praten. Zelf als je elkaar kent, is dit ook super leuk, maar t vraagt wel wat werk.

Als tip zou ik willen meegeven, begin er op tijd aan, en zorg dat je voor heel de dag / avond activiteiten hebt, zodat er niet moet geïmproviseerd worden. Ben vorig jaar naar een vrijgezellen geweest, waar ze op t allerlaatste moment proefjes zijn beginnen uitvinden, en het is uitgedraaid op een catastrofe en dat wil je gewoon niet meemaken. Die bruid heeft er echt een heel slecht gevoel aan overgehouden.

Heb ook al gehoord van mensen die weekend naar Ardennen gaan, daar een avonturentocht doen. Of weekend Dublin. Er is heel veel te doen, maar denk vooral wat je zus leuk zou vinden, het is haar dag.

Heel veel succes.

Karolien.

Steven
16-2-2008
 Meld misbruik10-2-2008 11:51:36

Origineel idee als onderdeel voor een vrijgezellendag dat ik onlangs hoorde: Een fietstocht langs alle 'belangrijke' plaatsen van de bruid/bruidegom sinds haar/zijn jeugd en daar kleine opdrachtjes laten uitvoeren. Ik spreek dan over de lagere school, jeugdbeweging, enz...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...