Terug naar overzicht
Hallo,Er zijn veel verschillende mogelijkheden. Een theelichtje, een foto, een bloem met een kaartje, een spel kaarten, een zeepje, een fotohoudertje, ... Ik vond het ook heel moeilijk, er is een website met verschillende ideeën volgens mij was het www.bedankjes.nl maar ben niet zeker. Je kan ook zoeken via google.SuccesGroetjes Wendy
HALLO wij geven de genodigden een fles wijn met een eigen etiket erop. onze ringen staan erop afgebeeld met onze namen en data alsook bedankt. onze getuigen en ouders geven we dan een fles van 1.50 l
nu uren zoeken op google heb ik uiteindelijk een Nederlandse site gevonden die van alle leuke kleine presentjes aanbieden voor weinig geld bijv. een mini-bruidegomshoed met de namen op en datum en vanbinnen zitten snoephartjes ...
Hallo!Daar hebben we ook lang over nagedacht.Uiteindelijk zijn het pennendoosjes geworden met 2 mercikes in en dan nog een kaartje en strikje bij é voila.Alles uit de Ava. Bij de babyspullen en doopsuiker, geen kat die het weet...Groetjes, joke.