Terug naar overzicht
hallo Sophie,dat kun je afspreken met je ceremoniemeester. Wij gaan iedereen laten de kerk binnengaan vooraleer ik met mijn papa binnin kom...groetjes
sorry, vergist van naam: hallo Karen!
Bij ons gaat ook iedereen binnen vooraleer ik met mijn vader binnenkom. Maar uiteindelijk doe je het zoals je zelf het beste vindt denk ik.
Met mijn koperkwintet speel ik vaak op huwelijken en daar is de intrede ook meestal gesplitst. Wij beginnen te spelen als de familie (+ bruidegom) binnenkomen. De bruid blijft met de vader wachten aan de deur. Daarna komen zij binnen als wij 'Brautchor' (daar komt de bruid...) spelen.Meer info op www.imperialbrass.tk Groeten,Tom
Ik denk dat je ook wel gemakkelijk zelf kan beslissen. Ik ga gewoon met mijn vriend naar binnen. Mijn papa is overleden en daarom heb ik geen zin in zo'n gedoe. Misschien kun je ook eens informeren bij de priester? Die kan daar zeker op antwoorden.groetjesValerie
Wij hebben hiervoor geïnformeerd bij onze ceremoniemeester.Er zijn 2 manieren volgens hem: ofwel vormt je suite een erehaag en kom jij dan met je papa binnen en ga je als eerst naar voor. Ofwel kan je op de "amerikaanse" wijze trouwen: je laat eerst je suite binnengaan, dan de bruidegom met moeder. Jij wacht dan bijv. met je vader in de auto totdat je verloofde vooraan staat. Op het moment dat hij bij het altaar staat kom jij dan binnen met je papa en loop je naar hem toe.Hopelijk helpt dit je verder.Greetz