Terug naar overzicht
Hey Sandra, Ik trouw ook eveneens op 08/08/08. Ik ga mijn schoenen gaan halen waar ik mijn trouwkleed gekocht heb.Het zijn ook klassieke schoenen maar ze passen het best op mijn kleed. Het zijn inderdaad schoenen die je daarna niet meer aandoet maar je kleed ook niet meer en je trouwt maar één keer hé.Ik had er reeds een paar gepast als ik mijn kleed gekocht heb.In de winkel hebben ze gezegd voor februari dus volgende week zaterdag ga ik eens gaan kijken.De winkel is Mia Monta in Zottegem, het zijn heel vriendelijke mensen en ze laten je de tijd om te kiezen zonder zich op te dringen en dat is wel belangrijkGroetjesNathalie
Hey SandraIk heb ook mijn schoenen gekocht in de winkel waar ik mijn trouwkleed gekozen heb! Het zijn geen echt klassieke schoenen maar ook geen echt moderne maar wel schoenen die ik achteraf ook nog kan dragen! Ik heb dus geluk!Groetjes
Ik heb mn schoenen laten bestellen door Le Chapeau in Antwerpen. Ze zijn van Elsa Rainbow, de Hassal Collection. Het model Bewitched. Als 'shoe-a-holic' vind ik die klassieke trouwschoenen ook helemaal niks, vandaar mn keuze. Ze zijn niet goedkoop mr kweet nu tenminste wel zeker dat ik ze zeker nog zal dragen. Kijk maar eens naar die Hassal Collectie op het internet, er staan hele mooi moderne schoenen tussen. Groetjes
Beetje in jouw buurt: in de Guldenvliesgalerij in Brussel is er een schoenwinkel waar er een grote keuze is aan bruidsschoenen.
HeyIk ga gewoon naar de schoenwinkels in de buurt kijken. Het ziet er naar uit dat er veel wit in de zomercollectie zal zitten... Ik hoop zo wat te besparen en schoen te kopen die ik achteraf nog kan dragen. Schoenen kopen in een bruidswinkel is mij tot nu toe niet meegevallen, ze hebben niet alle modellen in alle maten en een schoen kopen zonder hem te passen dat vind ik toch wel gevaarlijk.GroetjesEllen21-06-08
hallo, ik trouw ook op 08 augustus ik heb mijn schoenen gekocht in de bruidswinkel van clairdefemme in braine l'alleudwww.clairdefemme.be en ik ben daar toch tevreden overmvgtoekomstig bruidje
Hey!Misschien totaal niet in de burt (voor mezelf eigenlijk ook niet), maar ik heb mijn bruidsschoenen gekocht . Heb schoenen gekocht uit de jewel collectie van nina fiarucci. Die kan ik ook nog eens aan doen om naar een feest te gaan achteraf bijvoorbeeld!Veel succes!
Een deel van mijn tekst is blijkbaar gewist per ongeluk.. Sorry!Ik heb dus m'n schoenen gekocht bij Gabrielli in Roeselare. Veel keuze!!