Nu Online
Momenteel zijn er 653 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Schoenen

7-2-2008 13:11:41
hallo,

Ik trouw op 08/08/08 en veronderstel dat het nu ongeveer tijd wordt om rond te kijken voor schoenen. Nu vind ik de 'klassieke' trouwschoenen eigenlijk niet mooi en vrees dat ik ze na de trouw ook niet meer zal dragen. Zou dus liever voor een modernere look gaan, maar ik vraag me af of dit wel past onder mijn trouwkleed. Wat is jullie gedacht en ervaring hiermee ? Kan iemand mij eventueel adressen doorgeven in de regio Halle-Ninove ?
Bedankt alvast !

Groetjes,
Sanne

Sandra
8-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1056

Nathalie
8-8-2008
 Meld misbruik7-2-2008 13:22:06

Hey Sandra,

Ik trouw ook eveneens op 08/08/08. Ik ga mijn schoenen gaan halen waar ik mijn trouwkleed gekocht heb.
Het zijn ook klassieke schoenen maar ze passen het best op mijn kleed. Het zijn inderdaad schoenen die je daarna niet meer aandoet maar je kleed ook niet meer en je trouwt maar één keer hé.
Ik had er reeds een paar gepast als ik mijn kleed gekocht heb.
In de winkel hebben ze gezegd voor februari dus volgende week zaterdag ga ik eens gaan kijken.
De winkel is Mia Monta in Zottegem, het zijn heel vriendelijke mensen en ze laten je de tijd om te kiezen zonder zich op te dringen en dat is wel belangrijk

Groetjes
Nathalie

anuschka
30-8-2008
 Meld misbruik7-2-2008 13:45:46

Hey Sandra

Ik heb ook mijn schoenen gekocht in de winkel waar ik mijn trouwkleed gekozen heb! Het zijn geen echt klassieke schoenen maar ook geen echt moderne maar wel schoenen die ik achteraf ook nog kan dragen! Ik heb dus geluk!

Groetjes

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik7-2-2008 13:47:09

Ik heb mn schoenen laten bestellen door Le Chapeau in Antwerpen. Ze zijn van Elsa Rainbow, de Hassal Collection. Het model Bewitched. Als 'shoe-a-holic' vind ik die klassieke trouwschoenen ook helemaal niks, vandaar mn keuze. Ze zijn niet goedkoop mr kweet nu tenminste wel zeker dat ik ze zeker nog zal dragen. Kijk maar eens naar die Hassal Collectie op het internet, er staan hele mooi moderne schoenen tussen. Groetjes

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik7-2-2008 14:38:16

Beetje in jouw buurt: in de Guldenvliesgalerij in Brussel is er een schoenwinkel waar er een grote keuze is aan bruidsschoenen.

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik7-2-2008 14:55:47

Hey

Ik ga gewoon naar de schoenwinkels in de buurt kijken. Het ziet er naar uit dat er veel wit in de zomercollectie zal zitten... Ik hoop zo wat te besparen en schoen te kopen die ik achteraf nog kan dragen.
Schoenen kopen in een bruidswinkel is mij tot nu toe niet meegevallen, ze hebben niet alle modellen in alle maten en een schoen kopen zonder hem te passen dat vind ik toch wel gevaarlijk.

Groetjes
Ellen
21-06-08

riete
8-8-2008
 Meld misbruik7-2-2008 15:57:11

hallo, ik trouw ook op 08 augustus
ik heb mijn schoenen gekocht in de bruidswinkel van clairdefemme in braine l'alleud
www.clairdefemme.be
en ik ben daar toch tevreden over
mvg
toekomstig bruidje

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik8-2-2008 22:54:12

Hey!

Misschien totaal niet in de burt (voor mezelf eigenlijk ook niet), maar ik heb mijn bruidsschoenen gekocht . Heb schoenen gekocht uit de jewel collectie van nina fiarucci. Die kan ik ook nog eens aan doen om naar een feest te gaan achteraf bijvoorbeeld!

Veel succes!

Lieselot
5-7-2008
 Meld misbruik8-2-2008 22:55:43

Een deel van mijn tekst is blijkbaar gewist per ongeluk.. Sorry!
Ik heb dus m'n schoenen gekocht bij Gabrielli in Roeselare. Veel keuze!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...