Terug naar overzicht
Dag Sophie,Ik kan je misschien helpen door het adres door te geven van onze grafist. Hij is zelfstandige en werkt van thuis uit. Hij had ons enkele klassieke ontwerpjes laten zien, maar toen wij zeiden dat we iets Flamant-achtig of art-nouveau achtig wilden, heeft hij een prachtig ontwerp gemaakt...! We hebben er enorm veel positieve reacties op gekregen.Zijn naam is Benjamin Le Roy en hij heeft een website: www.bigben.be .Hij is wel franstalig, maar ik weet niet of dat een probleem is.Groetjes en alvast veel succes en plezier bij de voorbereidingen!Jennifer(al 145 dagjes gelukkig getrouwd :-)
Hey SophieMijn zus studeert aan de kunstacademie in Gent, en heeft ons ook een beetje geholpen.Als je wil, stuur me dan een mailtje, dan geef ik je haar gegevens.Van waar ben je ?Groetjes, Sarahvandamsarah@hotmail.com
wij gaan onze uitnodigingen laten maken bij regine de loose van la voila (www.la-voila.be ).die is echt super, vind ik.en er hangt in haar kantoortje een leuke sfeer, met al haar creaties.succes