Terug naar overzicht
Hallo mieke,Ik trouw op 25 juli 2008 en heb mijn kleed in januari 2007 besteld. *Dus meer als een jaar geleden. Ik was ook heel zeker dat dit kleedje mijn droomkleed was. En volgende maand mag ik eindelijk mijn eerste pas gaan doen! Je bent dus niet alleen hé. groetjesvirginie
Hey mieke,Wanneer trouw jij?Ik ben van Antwerpen en jij?Wij trouwen op 8/8/2009.Waar geef jij je feest?Groetjes,Debby8/8/2009xxx
Debby,Ik ben van West-Vlaanderen maar ben speciaal voor mijn trouw- en suitekleed naar Antwerpen geweest. Het was de trip zeker en vast waard!Groetjes, Mieke
Wij trouwen op 1/8/09 en ik ben ook volop aan het kijken op allerlei sites voor trouwkleden enz. Mijn vriend verklaart me gek, maar ik vind het gewoon tof om nu al te kijken voor al die dingen. Het thema voor onze trouw weten wet ook al (de giraf van Leendert Jan Vis, dat is zo "onze" giraf sinds het eerste jaar dat we samen waren). Moest ik kunnen, ik zou nu al beginnen met uitnodigingen enz te maken...Ben dus blij dat ik niet de enige ben die zo geflipt is ;-)