TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sarah
20-9-2008
|
7-2-2008 15:37:05
hallo,
Wij trouwen ook op 20 september 2008, tof e. Volgende zaken hebben we reeds inorde kerk, gemeentehuis, fotograaf, dj, mijn trouwkleed hangt al thuis maar moet in juni nog wat aangepast worden, ben nu volop bezig met de uitnodigingen, de kadokes voor de kids aan de kerk heb ik alles al behalve de snoepjes voor erin te doen, traiteur is vastgelegd alleen het menu nog ff doorgeven Ik wens u veel succes en mss dat we contact kunnen hopuden zo e , op dezelfde dag trouwen is toch speciaal e
Tot hoors
Sarah
|
|
Tamara
20-9-2008
|
7-2-2008 16:12:40
ja das wel tof. wat doe je voor je uitnodigingen, ik zou ze graag zelf de tekst schrijven in kalligrafie (ik doe dat ook voor onze reisboeken) en dan laten drukken maar kmoet nog eens op zoek gaan naar een mooi en passend geschrift.
Van waar zijn jullie (wij wonen in wevelgem mr trouwen in de kerk van Moorsele)
|
|
Sieglinde
20-9-2008
|
7-2-2008 16:22:50
wij trouwen ook dan. wat bij ons al vastligt:
gemeentehuis kerk fotograaf live muziek kerk dj feestzaal + menu kleed persoon die uitnodigingen maakt ceremoniemeester
't Heeft inderdaad wel iets, om ook op die dag te trouwen..
|
|
Charlotte
19-9-2008
|
7-2-2008 17:29:32
Ik zal een dagje eerder van de stress verlost zijn, we trouwen nl op 19 september. Wij zitten goed op schema denk ik: gemeentehuis kerk feestzaal vervoer dj ceremoniemeester fotograaf trouwkleed ringen gastenlijst We gaan 1 dezer dagen beginnen aan de uitnodigingen. Ook de menu en bloemen moet nog gekozen worden. Voor de rest zijn't vooral de kleine dingen:lingerie,schoenen,bedankjes,enveloppendoos... Als ik had geweten was ik wel wat eerder getrouwd denk ik. We zijn verloofd van in september en 't begint me nu toch wel iets te lang te duren. 't Ligt precies allemaal een beetje stil nu en daar wordt ik alleen maar zenuwachtiger van. Groetjes
|
|
Charlotte
19-9-2008
|
7-2-2008 17:32:49
O ja, nog vergeten: het wordt idd toch wel tijd dat je op zoek gaat naar een kleed. Heb het mijne in oktober besteld en mag pas nu in mei terug. Moet dan nog 2x gaan voor eventuele aanpassingen. Succes met de zoektocht!
|
|
Kelley
20-9-2008
|
7-2-2008 17:42:08
Wij trouwen ook op 20 september 2008. Volgende zaken zijn al geregeld: stadhuis, feestzaal, fotograaf, dj, kapper & visagiste, trouwkleed, gastenlijst, huwelijksreis,... We hebben ook al afspraak gemaakt voor begin mei voor proefdruk uitnodigingen. Ik denk dat het idd tijd wordt om uw kleedje te kiezen. Ik heb mijn kleed gekocht op 5 januari en mag pas in juli terug om het de eerste keer te passen. Alvast nog veel succes met de voorbereidingen.
|
|
Sieglinde
20-9-2008
|
7-2-2008 19:17:14
ik vraag me af waarom je pas zo laat terug mag gaan om opnieuw te passen.. ik heb mijn kleed nu al sinds december, maar moet volgens de winkel pas een dikke maand voor de trouw terug gaan, om verder aan te passen, dus volgens mij kan het zijn dat dat is omdat het nog vroeg is..?
|
|
Charlotte
19-9-2008
|
8-2-2008 12:35:28
Hey Sieglinde, mij hebben ze verteld dat het zoiezo wel even duurt voor een kleed binnenkomt. Het mijne moet bv van Engeland komen. Dus tegen dat de bestelling is doorgegeven, het ginder op maat gemaakt is en opgestuurd is naar Belgie kan dit idd wel even duren. Jammergenoeg...ben ook mn dagen aan het aftellen, kzal het 8maanden niet aangehad hebben bij mn 1ste pasbeurt, veel te lang dus. Doordat het zolang duurt durf ik wel al eens te beginnen twijfelen aan mn keuze ook. Maar dat komt wel goed, denk ik. Groetjes
|
|
Tamara
20-9-2008
|
8-2-2008 13:05:31
kan me heel goed inbeelden dat wanneer je al sinds september bezig bent met voorbereiden dat het lang wachten is, wij zijn pas 2 weken verloofd (toch een schoon woord) dus alles moet behoorlijk vlot beslist worden. eigenlijk maar best aangezien ik nogal een nerveus type ben (als ik iets heb in mijn hoofd moet het meestal nogal vlug gaan) is het voor mij denk ik beter dat het niet te lang op voorhand is.
ik denk dat ik op het einde van de maand toch zal beginnen uitkijken voor mijn kleed. iemand een goed adres (streek rond kortrijk?)
|
|
Mieke
20-9-2008
|
20-2-2008 11:35:39
Dag Tamara, wij trouwen ook 20 september. Maar ik begin een beetje te paniekeren als ik van iedereen lees dat die zo lang al van op voorhand bezig zijn. Onze zaal ligt vast, maar we moeten voor alles zelf zorg: decoratie, traiteur, ... We hebben er wel zelf voor gekozen: we wilden er zoveel mogelijk vrienden bij en hadden een paar persoonlijke toetsen die we er zeker aan willen geven en dan bleek een gewone zaal nog het meest geschikt. Kan je mij eens laten weten wat jullie allemaal al geregeld hebben en in elkaar gestoken? Wij doen geen kerkelijk huwelijk, maar willen wel een plechtig momentje doen, maar dat staat ook nog helemaal niet op poten. Ik ben alvast nieuwsgierig naar jullie ervaringen!
Mieke
muiskonijn@hotmail.com
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|