Terug naar overzicht
Hallo, ik ken dat ik weet een interessante site waar je goedkope en mooie kleedjes kan kopenWWW.clairdefemme.be de winkel is gelegen in braine l'alleud, niet ver van de leeuw van waterloo...Is een half uurtje rijden van gooikGa zeker eens kijken, want het is echt de moeite waardIk heb er in ieder geval al mijn kleed uitgekozen mvgriete
Mijn kleed komt ook van bij Clair de Femme, en ik woon ook in Vlaams-Brabant. Het is echt de moeite waard om er eens te gaan kijken (mooie kleedjes en de prijzen gaan van 300 tot 1000 Euro)!Groetjes, Karen13/9/2008
hey hey Ik ga zelf ook trouwen in de zomer.En ik had hetzelfde prob als jouw ,dat prijskaartje wat eraan hangt.Ik heb echt al veel zaken bezocht totals een vriendin me vertelde over modehuis magda in ransberg.Ze zijn daar echt wel heel vriendelijken behulpzaam.Mijn kleedje valt echt super mee en is super van prijs.In ieder geval veel succes.Groetjes Mira(Beringen)
Hallo,Ik verkoop mijn trouwkleed (ben in december 2007 getrouwd). Indien je interesse hebt mail me maar op nelegoffin@hotmail.com
He miranda,ik kan jou misschien uit de nood helpen, en woon ook in Vlaams brabant, nl Scherpenheuvel. ik zou mijn bruidskleed willen verkopen en iemand anders gelukkig maken, want het kost idd heel veel geld. mijn kleed is van Pronovias en is een kleed uit een stuk met bustier, voor meer info en foto's mail naar elke.vandervelpen@telenet.be