Terug naar overzicht
De mensen die me helpen bij het organiseren van mijn huwelijk (www.merrymakers.be ) hebben ons een keertje foto's laten zien van een feest dat ze eens gedaan hadden in de mijn van Beringen! Echt een prachtig resultaat! Volgens hen kostte de zaal bijna niks maar ze moet wel helemaal omgetoverd worden.
De mijn van heusden zolder hebben ze ook mooi gerestoreerd,wij hebben voor onze trouw deze zomer de feestzaal "aen't venne" gekozen,dat is aan de kikmolen in maasmechelen,een prachtige zaal.grtz
de kastert in genk, kolderbos.je moet wel alles zelf aankleden en traiteur enzo zelf regelen! maar eens de zaal aangekleed is echt wel de moeite!!
hallo,jullie zoeken iets origineels? dan is de mijnsite toch ideaal. probeer eens Den Lavaar in de mijn van Zolder. daar gaan feesten door. de website : www.tastecatering.be . Dan naar Taste Catering gaan. daar gaan jullie alles vinden. echt tof.
Wij zijn ook gaan kijken in den lavaar. Is nog wel leuk maar wij vonden het wel spijtig dat het echt een zaal onderaan in het grote gebouw is en weinig mee heeft van de grootse structuur van het gebou... de electriciteitscentrale (grote gebouw op zelfde site) is héél tof, afhankelijk ven wel stuk je huurt al dan niet duur (hele zaal = 1500 man en ook 1500 euro, zonder hoge verwarmingskosten per uur) maar ik denk niet dat je heel de zaal zal nodig hebben hé. Ze mogen wel maar een beperkt aantal dansfeesten geven (18 per jaar en 2 per maand) dus je moet er op tijd bij zijn... Voor ons was het dus te laat. ... :-)Mensen die toffe locaties kennen aan de kanten van leuven-brussel?