Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwjurk Rembo Styling

25-1-2005 18:59:43
Hallo! Heeft iemand ervaring met de bruidscollectie van Rembo Styling?? Zoja, ben je er tevreden over?? En waar heb je het gekocht? Ik begin er meer aan meer aan te denken om uit die collectie mijn kleedje te kiezen! Groetjes!

Ruth
10-9-2005
Meld misbruik

Reacties: 17 | Gelezen: 1258

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik25-1-2005 22:28:52

Hallo,

Ik heb mijn jurk bij Robel gekocht. Het is er ook eentje van Rembo. Ik ben er verliefd op. Die pareltjes en kanten stukjes. Ik heb zelf een topje van de éne jurk en de rok van een andere jurk. Die pasten ook samen. Al eens gekeken op de site van Rembo? rembo-styling.be

Bij Robel zijn ze supervriendelijk.

Groetjes
Valerie

Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik26-1-2005 8:32:57

Hallo,

Ikzelf had ook bijna voor een rembo jurk gekozen. Het is er geen van rembo geworden, maar dat lag niet aan de collectie of de winkel. Het was gewoon een keuze van mezelf. Als je op de duitse website kijkt, heb je mooiere foto's vind ik.
Veel succes.
Wendy

liesbet
11-9-2004
 Meld misbruik26-1-2005 11:33:30

Hallo,
ik ben in september getrouwd en mijn kleedje was van rembo. Ik was er op slag verliefd op en vind het nog steeds een super kleed. Het is heel mooi en degelijk afgewerkt. En niet echt duur voor wat het is vind ik. Ik kocht mijn kleed bij Pierre-yves in Aalst. Zij hebben de volledige collectie van rembo dus keuze genoeg he. Ben heel tevreden over de winkel, kan er niets negatiefs van zeggen. Een tip als je een kleedje van rembo koopt, laat de details (bv bloemblaadjes) nog eens extra goed vastnaaien. Ik liet dat ook doen en alles hangt er nog steeds op.

Mieke
11-6-2005
 Meld misbruik26-1-2005 13:18:41

Hallo Ruth,

Ik heb mij ook een Rembo aangeschaft voor mijn huwelijk op 11 juni 2005. Ik wou en moest een Rembo hebben: heel jeudig, niet stijf, ... Mijn kleed komt wel nog uit de collectie van 2004, ik heb net zoals Valerie een top en rok van een verschillende creactie genomen, das wel makkelijk : alles past bij elkaar en kun jij combineren. De winkel waar ik het kocht is ook de Robel in Roeselare en inderdaad : heel vriendelijke mensen die naar je luisteren. En wat wil je meer...

Groetjes,
Mieke

Ruth
10-9-2005
 Meld misbruik26-1-2005 14:45:00

Ik ben ook naar Pierre-Yves in Aalst geweest en ik was ook zeer tevreden over de verkoopster die me geholpen heeft. Ook was ik zeer blij dat het niet allemaal maatjes 38-40 waren die in de rekken hingen! Ik begin er meer aan meer aan te denken om mijn kleedje toch daar te halen. Ik zit nochthans met een dilemma omdat ik bij een naaister geweest ben die het kleed volgens haar perfect kan namaken voor een goedkopere prijs,maar toch heb ik nog twijfels. Het zal toch nooit 100% hetzelfde zijn he? Groetjes, Ruth

Katrien

Meld misbruik26-1-2005 15:13:56

wow, wat een reclame voor Robel in Roeselare want ook ik kocht er mijn rembo-kleedje voor onze trouw op 21.05.05..
Ik heb ook een andere rok bij de top gekocht (omdat ik dat mooier vond)..
Ik moet volgende week vrijdag voor de eerste maal terug gaan passen ! spannend !
als ik jou was zou ik niet twijfelen maar misschien is het toch beter om eerst eens een paar kleedjes te passen. (voor ik ging passen vond ik de collectie van Rembo niets voor mij, dus ja ...)
Veel succes & groetjes.

Lindsay
9-9-2005
 Meld misbruik26-1-2005 15:41:30

hallo,

Ik trouw in september in een jurk van rembo- styling... omdat ik veel keuze wou uit de collectie ging ik op zoek naar een winkel waar ze alles hadden! Bruidshuis ellen in sluis... elke creatie is er... Aangezien ik van izegem ben had ik ook es een kijkje gaan nemen bij robel in roeselare, sorry maar ik was er snel terug buiten, zo klein dat het er is, bijna geen plaats om te lopen, alles hangt op en tegen elkaar en veel keus van rembo is er niet of we moesten uit een boek kiezen... Nu heb ik mijn droomjurk en ja... een dagje sluis is meer dan de moeite waard, de mensen zijn er supervriendelijk en het is een danszaal waar je met de jurken mag pronken!

Mieke
11-6-2005
 Meld misbruik26-1-2005 16:23:07

Hallo Lindsey,

Maar dan moet jij ook bij het passen en het ophalen van het kleed telkens naar Sluis rijden...

Mieke

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik26-1-2005 17:11:45

Ze hebben de volledige collectie hoor bij Robel. Net daarom dat ik naar ginder ben geweest. Bij bruidshuis Ellen mocht je niet zelf uit de rekken kiezen. Dat vond ik nogal jammer.

groetjes

Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik26-1-2005 19:00:29

Een vraagje, als je een jurk koopt uit de vorige collectie is die dan goedkoper?

Rebecca
7-5-2005
 Meld misbruik26-1-2005 19:18:46

Hoi, ik heb ook een kleed van Rembo voor mijn trouw op 7 mei. Ik ben hem gaan halen in de Chapeau in Antwerpen: vriendelijk, ze nemen ruim de tijd voor je (de tijd die je nodig hebt, ze houden zich niet met andere zaken bezig en ze zijn met 2 verkoopsters met jou bezig), het is daar erg groot, veel groter dan je verwacht als je binnenkomt en je zit daar echt privé om uw kleden te passen, ze hadden er zelfs een catwalk aan een grote spiegel waarop ik kon lopen om te 'defilleren'!
Succes,
Rebecca

Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik26-1-2005 21:56:10

Een trouwkleed uit de vorige collectie is niet goedkoper.

Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik27-1-2005 9:35:53

Ik vind de collectie van Rembo prachtig maar de stoffen lagen me niet, ben nogal gevoelig aan harde stoffen ... en als dat begint te prikken ...word ik ambetant! Heb eentje van Linea ...
Ze zijn echter wel prachtig!!!!

Tine
6-8-2005
 Meld misbruik27-1-2005 19:20:37

Hallo,

Toen ik de jurken van Rembo op foto zag vond ik ze prachtig. Maar... toen ik ze in het echt zag, vielen ze me wat tegen. Uiteindelijk niet mijn ding. Maar ik wou gewoon laten weten dat ze de volledige collectie hebben bij "Cermo" in Turnhout. Daar zijn ze heel vriendelijk, nemen ze de tijd voor je, en is er veel ruimte ! Aan te raden om daar eens te gaan kijken

karen
22-7-2005
 Meld misbruik29-1-2005 20:56:17

Hallo Ruth,

Toen ik de foto's zag was ik er zeker van dat ik iets zou kiezen uit de rembo-collectie. Bij het passen heb ik mijn visie moeten herzien. Ik vond weinig modellen mooi en als ik dan een model mooi vond dan viel de stof tegen. Ik ben bij Bruidshuis Ellen, Le Chapeau en Pierre-yves geweest. Le Chapeau vond ik echt een aanrader.
Succes!

Ruth
10-9-2005
 Meld misbruik30-1-2005 9:50:51

Hallo iedereen! Ik heb de knoop doorgehakt en uiteindelijk een kleed van Rembo gekocht bij Pierre-Yves in Aalst!!Ik vind het echt een hééél mooi kleed, met alles erop en eraan, nu nog extra kilo's kwijtgeraken en ik zal op 10 september 2005 schitteren als nooit tevoren!! Groetjes!!

Christophe en Joyce
2-7-2005
 Meld misbruik31-1-2005 10:52:46

Je zal zeker stralen in je jurk!
Proficiat!!!

Groetjes
Joyce

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...