Terug naar overzicht
deze vraag is hier nog geweest en toen heeft die man zelf gezegd dat discovideo een nieuwe zaak is en dat hij wel ervaren is...
Het beste is om eens samen te zitten met de dj die je overweegt. Dan voel je al vlug als het klikt of niet en als de persoon in kwestie spontaan/vlot is. Als er bij een gesprek onder 4 of 6 ogen al pijnlijke stiltes vallen, dan mag je het ergste verwachten voor een feest ;-)
Nele, kom gerust eens langs op afpraak, dan kun je in de praktijk zien, wat de mogelijkheden zijn,en weet je direct waar aan toe bent.Discovideo is een nieuw concept hier op deze site, gebaseerd op jaren ervaring.info@discovideo.be
Hoi Nele, this is “discovideo” calling. Enkele antwoorden van ons.Zoals hier reeds gezegd, maak eens een persoonlijke afspraak met ons, dan weet je direct welk vlees in de kuip. We kunnen u alles direct laten ‘horen en zien’.
BesteIk wij denken eraan om met deze dj te werken. Ik kreeg een mail met daarin de vraag wanneer we persoonlijk konden afspreken maar ik zou eerst graag willen weten waar de afspraak zou doorgaan. Jullie enig idee van waar deze dj is? Ik vroeg waar hun zaak gelegen was, em kreeg als antwoord enkel dat we zouden afspreken op het privee-adres van de dj. Meer niet.Romina
Romina, ik heb u een halfuurtje nadien (ik was eerst even gaan eten), een 2de mail gestuurd, met daarin de contactgegevens.grt Rik