Terug naar overzicht
ah ja, nu nog mijn mailadres :-)kwakkwak54@hotmail.com
Ik heb de uitnodigingen allemaal hetzelfde gehouden... Met een algemene aankondiging van ons huwelijk... Voor de gasten voor de receptie en het feest steken we dan een apart kaartje tussen...
@Dany: op dat klein kaartje, wat zet je daar juist op, want ik moet dat ook nog bijvoegen?Ik dacht iets van het volgende, maar weet niet of dit wel zo OK is:Wij nodigen U ook graag uit op het aansluitende diner om 18.00 uur.
Niemand die me een voorbeeld kan sturen van de volledige binnenkant van een kaart + eventueel dat bijhorende kaartje?Ik weet echt niet wat ik daar allemaal moet opplaatsen van tekst.
Onze proefdruk is nu binnen, maar ik heb wel de teksten apart in een word file, moest dat je kunnen helpen...Stuur maar een mailtje als je ze wil naar tania.moerenhout@vub.ac.be.Er staat wel redelijk veel tekst op onze kleine kaartjes, maar dat komt vooral omdat we er twee keer een rijmpje bijzetten. Wij vonden dat wel leuk, vandaar...Groetjes,Tania
Je kan bij een drukker of dagbladhandel "mappen" halen van buromac, mercard en/of intercard. Daar kan je ook een ideetje opdoen.Of misschien ook eens een kijkje nemen op de websites.