Terug naar overzicht
Kan je daar nog trouwfeesten geven? Ik dacht dat dit niet meer mogelijk was....
Karolien,Waarom denk je dat? Heb je je onlangs geinformeerd? Groetjes
Wij zijn er een klein jaar geleden geweest en toen kon het nog...Maar de feestzaal zelf is in het koetshuis en niet in het kasteel.
Hallo, Wij zijn daar 2jaar terug voor een huwelijksfeest geweest. Eerlijk gezegd waren wij er heel teleurgesteld! Zeker omdat we dachten: wauw een kasteel.Ik heb in totaal 1toastje en 1 glas schuimwijn gezien (en ik niet alleen). De garcons gingen steeds naar dezelfde en bleven zo in het begin en kwamen nooit verder.Bij eten hebben wij in totaal 3 kroketten gekregen en ze brachten geen meer bij. We zijn 's nachts vroeger moeten vertrekken van de honger en nog naar een frietkot geweest.Het bruidskoppel zelf was echt teleurgesteld. Wel mooie locatie.Is mss al beter?Succes en groetjes
Dag sophie,wij gaan trouwen in wippelgem op 24/05/08.trouwen jullie daar ook? en wanneer?groetjes,katrien
Een weekje ervoor, 17 mei. Maar heb gezien dat het handelsfonds van het kasteel over te nemen staat, dus hoop dat het kan doorgaan...
Een vriendin van mij heeft daar onlangs geinformeerd om er in 2008 te trouwen, en het was niet mogelijk... Vandaar dat ik me afvroeg of het nog mogelijk was, maar kan zijn dat het opnieuw mogelijk is.Groetjes,Karolien.
wij trouwen ook in het kasteel van Wippelgem (op 31/05/2008). Nadat we gezien hebben dat het over te nemen was, hebben we contact opgenomen met hen. Ze hebben ons gegarandeerd dat alles zal kunnen doorgaan zoals gepland. Ook al zijn er tegen dan andere eigenaars, die zouden het contract moeten overnemen... Laat ons hopen dat alles inderdaad goed verloopt en dat de kwaliteit nog het zelfde is... T is natuurlijk een onzekerheid erbij dat je er liever niet bij zou hebben. Hebben jullie al contact opgenomen? Hoe reageren jullie hierop?
Wij zijn op 26/04/08 getrouwd in Wippelgem en het was FANTASTISCH. Uiteraard veel geluk gehad met het weer, maar ook de receptie en het eten was zeer goed. Iedereen had van alles meer dan voldoende en de bediening was super! Wij waren heel content van ons trouwfeest!