Terug naar overzicht
nog niet van gehoord, maar ben wel geinteresseerd! is dat alleen voor huwelijksjurken of maakt ze ook kleren voor de mama's?
ze doet zowel bruidsjurken, als suitekledij, avondkledij, enz. Voor een bruidsjurk is het een stuk goedkoper om het te laten maken. Voor suite, dat weet ik niet. Haar website: http://www.bruidskledij.com/
Hallo HAnne,Isabelle maakt mijn jurk. Ik ga in maart voor de derde pas en ik ben heel tevreden. Je kunt haar alles vragen en de prijs is all inclusive. groetjes,Laurence
Is je kleed dan zoals je het verwacht had of moet je toch altijd rekening houden dat het er iets anders uitziet?
Ook ik liet mijn kleed bij haar maken... binnenkort een tweede keer passen, inderdaad tijd en ruimte om alles te vragen, staat er zeker voor open! Prijs valt super goed mee, je betaalt ongeveer wat je voor een mooi suitekleed zou betalen...
Ik ben ook op zoek naar een naaister (winkel) voor een trouwjurk. Zou graag eens bij Isabelle langs gaan maar weet niet waar ik mij aan moet verwachten qua prijs e.d.Ben op zoek naar iets rood, simpel, maar toch heel mooi :-).