Nu Online
Momenteel zijn er 559 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostuum bruidegom Midden-Limburg

8-2-2008 16:48:05
Hallo,

weet iemand een leuk adres waar we kunnen gaan kijken voor een kostuum voor mijn verloofde? Hij heeft heel brede schouders dus waarschijnlijk zullen we naar een speciaalzaak moeten gaan maar ik heb geen idee waar we dat kunnen vinden!

groetjes Liesbeth :-) 13-09-2008

Liesbeth
1-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1377

steve
3-5-2008
 Meld misbruik8-2-2008 17:49:36

hallo

mijn verloofde heeft onlangs zijn kostuum gekocht bij VanHoof in rekem(lanaken), hij heeft langere armen dan de meeste en dat maken ze gewoon op maat.

groetjes caroline 03-05-2008

Els

Meld misbruik8-2-2008 19:47:07

Hoi!

Al eens gedacht aan Vossen in Lanaken of Tongeren? Wel ietsje prijziger...

Ook in Hasselt zelf vind je veel herenkostuums.

Succes

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik8-2-2008 20:54:54

wat dacht je van de fashion point in maasmechelen,die hebben ook een aparte winkel voor kostuums
grtz

heidi
7-6-2008
 Meld misbruik9-2-2008 15:13:42

in genk heb je lesley in shopping 1. mss dat je daar eens kan gaan kijken.

groetjes
heidi

annemie
23-2-2008
 Meld misbruik10-2-2008 17:16:04

Hallo,
mijn verloofde had precies hetzelfde probleem, hadden al schrik dat zijn kostuum daardoor veel duurder zou zijn, omdat hij ook brede schouders heeft, en dus echt een kostuum op maat nodig had.
Maar hij heeft bij Vossen in Tongeren direct zijn goesting gevonden. Ze hebben hem heel goed geholpen, qua kleur en maat, en hoewel hij t zo ni op kostuums heeft, is hij heel content

kris
20-6-2008
 Meld misbruik19-5-2008 19:54:12

ik heb vorige zaterdag dat van mij gehaald bij e&r in beverlo

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info