Terug naar overzicht
Hey,Ik heb een kleine C-cup, en heb ook een jurk zonder bandjes. Ik heb een setje van Chantelle gekocht met een bh zonder bandjes, en heb toch de indruk dat dat goed houdt. Ze hebben mij wel een iets kleinere maat van borstomtrek gegeven, omdat het goed zou houden. Het lijkt mij alleszins wel in orde, dus misschien moet je het eens uittesten op voorhand?Groetjes,Tania
Hey Mieke, Mijn lingerie is van Lise Charmel, het is een korsetje en dat blijft echt wel goed zitten. Pierre Yves voorziet balijnen in mijn jurk zodat het korset niet vanonder mijn kleed kan komen dus da's ook nog een extra stevigheid. Op zich maakt de grootte van je cup weinig uit denk ik.Groetjes, Freya 24/05/08
Hoi!Ik ben ook 'goed voorzien' en kies daarom altijd voor Marie Jo lingerie... Iets duurder, maar wél stevig! Heb nu voor het eerst iets van Marlies Dekkers gekozen, maar dat is iets met meer tralala en ook stevig!Keuze genoeg, maar je betaalt iéts meer dan het gemiddelde...Succes!
Hey,Ik heb een corset van Triumph (D cup) gekocht, zit goed hoor. Met gewone BH's zonder bandjes heb ik altijd de neiging om mijn BH naar boven te willen trekken maar nu niet. Pas verschillende maten je zal zien welke best zit. Ik heb eentje genomen die in omtrek een 5 cm kleiner is als gewoonlijk. Vergeet in het pashokje ook niet wat op en neer te springen en dergelijke. Dan ben je ook zeker dat het tijdens het dansen goed blijft zitten.
hallo,ik heb een corset gekocht van marie jo. zit heel fijn en zakt niet af of zo. het kan ook zijn dat ze in het trouwkleed haakje gemaakt worden waaraan je bh vast gemaakt kan worden. op deze manier gaat het ook niet weg kunnen. en doordat je al een bustier hebt bij je kleed, zit dit ook al goed ingesnoerd.groetjesheidi
ik heb bustier van l'aventure van marie jo.ik heb in de winkel eens ferm op en neer gesprongen, mij goed bewogen, maar dat blijft perfect op zijn plaats zitten.ik neem aan dat dit met corset ook zo is...grts cindy 12,09,08
Hey,Toen ik om een bh ging, raadde de dame van de winkel me af om een corset te dragen. Als je zit, zit dat blijkbaar heel ambetant. Je mag zeker geen corset dragen, zei ze, onder een bustier met zo'n harde plastic dingen erin. Niet mooi en ongemakkelijk.Groetjes en veel succes
Hoi,Ikzelf heb wel een kleine cup, maar ik weet niet of dat veel uitmaakt.Mijn lingerie was van Selmark, deze hebben zeer mooie bruidslingerie en niet te duur.Heb ook al van vrouwen met grotere cups gehoord dat'm goed zou houden.Zelf heb ik ook een kleinere omtrekmaat gekregen dan anders.Op voorhand heb ik hem ook eens een hele dag aangehad om te kijken of'm goed bleef zitten.Het hangt ook'n beetje van je kleed af of je een strapless-bh of een corset draagt.Mijn top was al een corset met balleinen en dan zou een corset eronder enerzijds te zien zijn, en anderzijds slecht zitten.Raad vragen dus!Groetjes en good luck,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
Ik ben deze week nog eens binnengesprongen in de bruidswinkel om te vragen wat ik het best zou nemen als lingerie. ik heb ook een bustier. ze vertelde me dat ik het best met een strapless- bh zou zijn. In mijn bustier maken ze op de zijkant zo twee van die lussen waarin de bh wordt geschoven en achteraan juist aan de rits, komt er nog een lus om hem er door te steken. Zo zou het niet mogen afzaken want de bustier zit toch normaal gezien strak. Eens vragen in de bruidswinkel wat ze als oplossing doen voor strapless-bh's. Groetjes